Výcucky ze čtiva
Může sólo kopík vydělávat mega doláčů ročně? To si piš! Laura Belgray postupně zdražovala svý služby až na hodinovku 1 450 $, ale to by k miliónovýmu byznysu samo vo sobě nestačilo. Ani tahle holčina 50+ se totiž nedokáže naklonovat, a tak i vona má vomezenej čas pro práci jeden na jednoho. Na tom se sice dá při její hodinovce slušně vydělat, ale melcky to prostě nehodí, páč kopík není stroj, co by bušil do klávesnice vosum hodin denně a 365 dnů v roce. Jak na to teda tahle žabka ňujorská šla?
Focus on turning knowledge into products. One of Reich’s most important pieces of advice was to sell more of her “mini-courses” —PDF products she had developed and been quietly selling since 2016. Belgray had been selling her “60 Minute Makeovers Copywriting Mini-Course” ($99) and “About Page and Professional Bio Builder” ($199) on a limited basis on her site.
She later added another offering, “Inbox hero! Email copywriting course,” for which there is a current waitlist. It features more than 100 pages of before-and-after makeovers. “It took time to create but it was time I felt like putting in,” she says. “It was something I felt I could do here and there, in bits and pieces.” An earlier iteration of that course brought in $250,000 in revenue.
~ Elaine Pofeldt: How A Copywriter Created A Million-Dollar, One-Person Business—By Saying Goodbye To $1,450-An-Hour Client Work
K produktům, u kerejch není potřeba Lauřina aktivita, páč běžej samy, přidala taky copywriterský skupinky a další šikovný věcičky. Trošku ti to připomíná třebas takovýho Broníka Sobotkovýho. A taky tvoje smělý plány a první kroky novým směrem. Tož uvidíme, jestli si na to v trenclích pořádně srovnáš gule.
Jak na mizerný klioše
Osina v zádeli. Přesně v to se může proměnit každej kopíkův klient. Je proto moooc dobrý už při poptávacích námluvách nasadit do akce rentgenový vočiska a ušiška našpicovat na maximum. Během úvodní komunikace se totiž dá vypozorovat, že s tím a tím člobrdíkem to bude vočistec. Jak to fčas zmerčit? Příznaky, podle kerejch se dá poznat 5 typů problémovej klientů, popisuje australská copy žabka Kate Toon. Navrch vobjasňuje, proč s tím či voním typem kliošů nedělat, a taky přidává hinty, jak na ně, když už si s nima přece jen plácnete.
Sám jsi moc problémovejch kliošů nezažil. Ale v poptávkách jsi vypozoroval, že se u nás asi začíná dost rozrůstat tenhle klan:
The clueless client
They want to start an online business (something to do with knitting or fish fingers), but they’re not quite sure how they’re going to do it.
How to spot them: Vague emails full of questions rather than answers, and phone calls that start with “I’m just putting feelers out”.
Often their brief is rather scant, their competitor research non-existent, and they answer your “Who is your ideal client?” question with “Everyone”.
~ Kate Toon: Crappy clients: How to spot, avoid, manage and fire them
|