Okouzlení klienti o mně bez mučení kápli božskou

Ing. Jana Vacková
koordinátorka propagace SPŠT

Roman Věžník se podílel na tvorbě naší microsite Pojď na SPŠT. Tato stránka podává pomocnou ruku žákům ZŠ při výběru dalšího studia. Roman řídil celý projekt a vytvořil texty, které přizpůsobil cílové skupině. Výsledný copywriting vhodně zapadá do konceptu propagační kampaně školy. V průběhu náborové kampaně připravoval texty k jednotlivým vzdělávacím oblastem na oficiální facebookovou stránku školy. Na Romanovi oceňuji vysokou profesionalitu, ochotu pomoci, spolehlivost, zajímavé a svěží nápady, včasné odevzdání projektu a zejména to nejdůležitější – dokáže kouzlit se slovy.

Jan Fabini
majitel Fabini

S panem Věžníkem jsem spolupracoval na textaci naší webové stránky a po této zkušenosti jej mohu jednoznačně doporučit. Přistupoval ke spolupráci s profesionalitou, s jakou jsem se doposud nesetkal. A i přesto, že to se mnou neměl vůbec jednoduché, odvedl naprosto perfektní práci. Zamýšlím-li se nad společnými přípravami textů zpětně, musím obzvlášť poukázat na upřímný zájem o dobrý výsledek, který jsem z pana Věžníka cítil. Pan Věžník je člověk na svém místě a já doufám, že se dříve či později pustíme do dalšího společného textování. Za dosavadní práci mu mnohokrát děkuji.

Klára Seidlová
spolumajitelka OptikDoDomu

Doposud jsme si texty na náš blog na webu OptikDoDomu psali vlastními silami. Letos jsme si řekli, že necháme články napsat někoho, kdo se copywritingem živí, a proto jsme navázali spolupráci s Romanem Věžníkem. Hned první, úplně nový článek nás mile překvapil, a tak jsme se hned domluvili na další spolupráci. Protože článků na našem blogu máme hodně, Roman momentálně našim stávajícím článkům dává „nový kabát“. Oceňuji, že je spolehnutí na dodržení termínu a dodané texty a články není potřeba nijak upravovat, jsou perfektní, svižné a vtipné, a to hned napoprvé :-)

Alžběta Mrázová a Vojtěch Paclík
majitelé Penzionu Mácha

Jako copywritera pro web našeho penzionu jsme si vybrali pana Věžníka na základě toho, jakou formou má psaný svůj vlastní web. Když jsme ho pročítali, řekli jsme si: „Tohle je přesně to pravé! Vtipné, trefné, věcné.“ Spolupráce s ním pak byla procházka růžovým sadem – profesionální přístup, jehož výsledkem jsou skvělé texty. Pro něj však musela být práce pro nás očistec. S protahující se rekonstrukcí jsme neustále posouvali termíny, nebyli schopni kloudně a včas odeslat podklady. I přesto zachoval naprosté dekorum a profesionalitu.

Radim Hasalík
srdcař online marketingu

Roman Věžník nám pomáhal vymýšlet název pro klienta, který prodává kvalitní nářadí. Na základě mnou připravené marketingové strategie dodal několik různých názvů s podrobným zdůvodněním. Název jsem posléze otestoval na skupině zákazníků a byl jednomyslně přijat. Také se s ním ztotožnil klient. Výsledkem naší spolupráce je název odlišující klienta od konkurentů a podporující vyznění značky. Spolupráci s panem Věžníkem vřele doporučuji.

Chcete slyšet více okouzlených klientů?
Další hodnocení

Sedmero srdcových referencí

OptikDoDomu, logo
OptikDoDomu

Pro OptikDoDomu píšu PR články, které čtenářům padnou do oka. Tahle osvícená firma si mě ale našla hlavně na copyediting. Je skvělé, že nechtějí za každou cenu tvořit nový a nový obsah, když už ho mají na blogu plno. Postupně mrkám na jejich staré články. Tu a tam aplikuju pár kouzelných kapek, aby se na ně lépe koukalo, a text může vyrazit znovu do světa. Tentokrát s hrdým pokřikem Ať žije recyklace obsahu! Do parády jsem si vzal taky hlavní webové texty.

www.optikdodomu.cz
Promistry, logo
Promistry

Nelehké zadání mi přišlo od někdejšího e-shopu Nejlevnější nářadí. Majitelé toužili po novém názvu. Jenže se v něm vůbec nemělo objevit slovo nářadí. V novém jménu nesměl figurovat dokonce ani název žádného konkrétního nářadí. Když k dalším požadavkům přičteme i pár obsazených domén u slibně vypadajících nápadů, stal se tenhle naming pořádnou výzvou. A ty já rád! Proto měl klient opravdu z čeho vybírat. O návrhy, které mu nejvíce padly do oka, se podělil se svými zákazníky a ti mu v různých anketách a dotaznících pomohli s rozhodováním. Tak vzniklo Promistry.

www.promistry.cz
První rodinná logo
První rodinná

První rodinná je prvním klientem, který si mě našel na mé první přednášce o copywritingu. Přivedl jsem na svět její první e-mailový zpravodaj. Začínali jsme ve Smartemailingu, ale pak klient správně pochopil, že newsletter, který se jmenuje Jednička, by měla rozesílat aplikace, která je jedničkou ve svém oboru. S mailovým šimpanzem i s První rodinnou to táhnu dodnes.

www.prvnirodinna.cz
SPŠT, logo
Pojď na SPŠT

Náborovou microsite jsem nejen textoval, ale taky celou vymýšlel. Samotnou microsite to ale neskončilo. Dál jsem v tom s třebíčskou průmkou lítal například při vymýšlení náborových postů pro její Facebook nebo konceptu tohoto kalendáře.

www.pojdnaspst.cz
Litobal, logo
Litobal

Až s třetím „průmyslovým“ webem jsem opravdu spokojený. Při pohledu na ty první dva mi srdce drásá pár dětských nemůcek, na které už sice mám lék, ale nemůžu ho aplikovat. Pro vás je to ale skvělá zpráva – už vím, jak to poladit, aby vše šlapalo jak na drátkách. Texty pro Litobal vznikaly na základě důkladných analýz. Vyplatilo se.

www.litobal.cz
Fabini, logo
Fabini

Nový český výrobce designového nádobí hledal správnou tonalitu svých textů. Aby nevařil z vody, navrhl jsem styl komunikace směrem k zákazníkům a také ladění zpráv, které zůstávají pod pokličkou uvnitř týmu.

Konzultace
hotel Zámek Valeč, logo
hotel Zámek Valeč

Královský web copywriting – toť metoda, kterou jsem uplatnil na hlavní texty pro novou webovou prezentaci tohoto wellness hotelu. Nejprve jsem zámecký areál důkladně prošmejdil s průvodcem, ochutnal místní gastro divy a pak se na měsíc zavřel do své copy věže a kouzlil texty pro dvacítku hlavních URL stránek. O zbytek se postaral klient takzvaně in-house.

www.hotel-valec.cz

Nenašli jste tu ukázku z oblasti, která by se aspoň vzdáleně podobala vašemu byznysu?

Napište si o ni. Vytáhnu ji ze šuplíku. Nebo budete mít tu výhodu, že ty nejlepší nápady dám právě vám, protože budete první.

Moji práci můžete znát také z osvětového projektu
Přepišme.to

Chcete taky okouzlit své klienty? Není problém. Plácneme si?