Okouzlení klienti o mně bez mučení kápli božskou

Jana Vacková fotka

Ing. Jana Vacková

koordinátorka propagace SPŠT

arrow-shape

„Roman Věžník se podílel na tvorbě naší microsite Pojď na SPŠT. Tato stránka podává pomocnou ruku žákům ZŠ při výběru dalšího studia. Roman řídil celý projekt a vytvořil texty, které přizpůsobil cílové skupině. Výsledný copywriting vhodně zapadá do konceptu propagační kampaně školy.

V průběhu náborové kampaně připravoval texty k jednotlivým vzdělávacím oblastem na oficiální facebookovou stránku školy.

Na Romanovi oceňuji vysokou profesionalitu, ochotu pomoci, spolehlivost, zajímavé a svěží nápady, včasné odevzdání projektu a zejména to nejdůležitější – dokáže kouzlit se slovy.“

Sedmero srdcových referencí

OptikDoDomu

Pro OptikDoDomu píšu PR články, které čtenářům padnou do oka. Tahle osvícená firma si mě ale našla hlavně na copyediting. Je skvělé, že nechtějí za každou cenu tvořit nový a nový obsah, když už ho mají na blogu plno. Od letošního jara postupně mrkám na jejich staré články. Tu a tam aplikuju pár kouzelných kapek, aby se na ně lépe koukalo, a text může vyrazit znovu do světa. Tentokrát s hrdým pokřikem Ať žije recyklace obsahu! V tomto duchu zrovna makáme taky na auditu hlavních textů jejich webu. Až bude hotovo, dám vědět.

www.optikdodomu.cz

Promistry

Nelehké zadání mi přišlo od někdejšího e-shopu Nejlevnější nářadí. Majitelé toužili po novém názvu. Jenže se v něm vůbec nemělo objevit slovo nářadí. V novém jménu nesměl figurovat dokonce ani název žádného konkrétního nářadí. Když k dalším požadavkům přičteme i pár obsazených domén u slibně vypadajících nápadů, stal se tenhle naming pořádnou výzvou. A ty já rád! Proto měl klient opravdu z čeho vybírat. O návrhy, které mu nejvíce padly do oka, se podělil se svými zákazníky a ti mu v různých anketách a dotaznících pomohli s rozhodováním. Tak vzniklo Promistry.

www.promistry.cz

První rodinná

První rodinná je prvním klientem, který si mě našel na mé první přednášce o copywritingu. Přivedl jsem na svět její první e-mailový zpravodaj. Začínali jsme ve Smartemailingu, ale pak klient správně pochopil, že newsletter, který se jmenuje Jednička, by měla rozesílat aplikace, která je jedničkou ve svém oboru. S mailovým šimpanzem i s První rodinnou to táhnu dodnes.

www.prvnirodinna.cz

Pojď na SPŠT

Náborovou microsite jsem nejen textoval, ale taky celou vymýšlel. V osvědčeném tandemu s grafikem Alešem Mejzlíkem. I nadále v tom s třebíčskou průmkou lítáme a tvoříme například náborové posty pro její Facebook a na svět jsme přivedli taky tenhle kalendář.

www.pojdnaspst.cz

Litobal

Až s třetím „průmyslovým“ webem jsem opravdu spokojený. Při pohledu na ty první dva mi srdce drásá pár dětských nemůcek, na které už sice mám lék, ale nemůžu ho aplikovat. Pro vás je to ale skvělá zpráva – už vím, jak to poladit, aby vše šlapalo jak na drátkách. Texty pro Litobal vznikaly na základě důkladných analýz. Vyplatilo se.

www.litobal.cz

Pragon Consulting

Dělat konzultanta úspěšné konzultantské společnosti mi bylo ctí a potěšením zároveň. Pragon potřeboval sjednotit tón a formu komunikace. Jak s klienty, tak i uvnitř týmu. S obojím pomáhám dodnes.

Konzultace

hotel Zámek Valeč

Královský web copywriting – toť metoda, kterou jsem uplatnil na hlavní texty pro novou webovou prezentaci tohoto wellness hotelu. Nejprve jsem zámecký areál důkladně prošmejdil s průvodcem, ochutnal místní gastro divy a pak se na měsíc zavřel do své copy věže a kouzlil texty pro dvacítku hlavních URL stránek. O zbytek se postaral klient takzvaně in-house.

www.hotel-valec.cz

Nenašli jste tu ukázku z oblasti, která by se aspoň vzdáleně podobala vašemu byznysu?

Napište si o ni. Vytáhnu ji ze šuplíku. Nebo budete mít tu výhodu, že ty nejlepší nápady dám právě vám, protože budete první.