Okouzlení klienti o mně bez mučení kápli božskou

Jana Vacková fotka

Ing. Jana Vacková

koordinátorka propagace SPŠT

arrow-shape

„Roman Věžník se podílel na tvorbě naší microsite Pojď na SPŠT. Tato stránka podává pomocnou ruku žákům ZŠ při výběru dalšího studia. Roman řídil celý projekt a vytvořil texty, které přizpůsobil cílové skupině. Zvolený jazyk a tón komunikace vhodně zapadá do konceptu propagační kampaně školy.

V průběhu náborové kampaně připravoval texty k jednotlivým vzdělávacím oblastem na oficiální facebookovou stránku školy.

Na Romanovi oceňuji vysokou profesionalitu, ochotu pomoci, spolehlivost, zajímavé a svěží nápady, včasné odevzdání projektu a zejména to nejdůležitější – dokáže kouzlit se slovy.“

Sedmero srdcových referencí

Pojď na SPŠT

Náborovou microsite jsem nejen textoval, ale taky celou vymýšlel. V osvědčeném tandemu s grafikem Alešem Mejzlíkem. I nadále v tom s třebíčskou průmkou lítáme a tvoříme například náborové posty pro její Facebook.

www|Facebook

Slavnosti růžového vína 2016

S Alešem jsme v online světě také úspěšně rozlévali růžovou pohodu. Já vymyslel wireframy, on je oblékl do příjemné grafiky. Mezitím postupně uzrály moje texty. Jako víno. Společně s kampaní na sociálních sítích a offline reklamou se nám oproti prvnímu ročníku povedlo nalákat do zámeckého parku více než desetinásobek růžových pohodářů.

www|Facebook

První rodinná

První rodinná je prvním klientem, který si mě našel na mé první přednášce o copywritingu. Přivedl jsem na svět její první e-mailový zpravodaj. Začínali jsme ve Smartemailingu, ale pak klient správně pochopil, že newsletter, který se jmenuje Jednička, by měla rozesílat aplikace, která je jedničkou ve svém oboru. S mailovým šimpanzem i s První rodinnou to táhnu dodnes.

ObleCzech

Nejsem žádnej manekýn, ale ObleCzech mě dostal už svým geniálním názvem. Stojaté vody e-shopové se nám postupně podařilo rozhoupat k nákupní akci hlavně díky placeným reklamám na Facebooku. Aleš je oblečkoval do slušivého hávu, já jim dodával správnou dávku copywritingu a posílal do boje pixely. Jakmile e-shop naskočil na správnou vlnu, předal jsem kormidlo zpět majitelce a jsem jí k dispozici jako poradce.

Facebook

Litobal

Až s třetím „průmyslovým“ webem jsem opravdu spokojený. Při pohledu na ty první dva mi srdce drásá pár dětských nemůcek, na které už sice mám lék, ale nemůžu ho aplikovat. Pro vás je to ale skvělá zpráva – už vím, jak to poladit, aby vše šlapalo jak na drátkách. Texty pro Litobal vznikaly na základě důkladných analýz. Vyplatilo se.

www

Pragon Consulting

Dělat konzultanta úspěšné konzultantské společnosti mi bylo ctí a potěšením zároveň. Pragon potřeboval sjednotit tón a formu komunikace. Jak s klienty, tak i uvnitř týmu. S obojím pomáhám dodnes.

Konzultace

Richard Motors

Tenhle one page web vznikal přímo ukázkově. Nejdřív jsem firmu fakt dost dobře poznal díky facebookové kampani. Tu jsem nejen vymýšlel a tvořil, ale také pro ni ošéfoval tři celodenní focení. (Spoušť bravurně mačkal opět Aleš.) Pak už šlo psaní microsite jako po másle. A když jsme web spustili, mohl jsem s klidem předat facebookové žezlo zpět do rukou společnosti.

www|Facebok

Nenašli jste tu ukázku z oblasti, která by se aspoň vzdáleně podobala vašemu byznysu?

Napište si o ni. Vytáhnu ji ze šuplíku. Nebo budete mít tu výhodu, že ty nejlepší nápady dám právě vám, protože budete první.