Copyosvětovna

aneb 2v1: školení copywritingu + copywriterský workshop

Chcete, aby vaši zaměstnanci psali lepší texty? Pak vás už jistě napadlo, že by jim pomohlo nějaké to vzděláváníčko. Možná ale váháte, jestli víc užitku přinese školení copywritingu, anebo textařský workshop. Co kdybyste ale mohli dostat oboje naráz? Že byste v takovém případě skákali radostí? Tak HOP-HOP-HOP! Přesně to nabízí Copyosvětovny.

Školení copywriting, po kterém budete skákat radostí

Žádná univerzální omáčka – naučím vás jen to, co fakt potřebujete

Nečekejte vousatou prezentaci plnou nepoužitelných tipů a hraběcích rad. Každá Copyosvětovna začíná jako prázdná stránka. Čím ji zaplním? To záleží jen a jen na vás. Nejprve si vyslechnu vaše přání, problémy a plány. Pak se ponořím do hlubin vašich textů. Právě díky tomu do programu zařadím opravdu jen to, co vám skutečně pomůže k lepším textům a snadnějšímu psaní.

Příklady přímo z vašich textů – názornější už to být nemůže

Teoretická nalejvárna, kterou možná znáte ze staré školy, se nekoná! Řadu principů odhalíte sami. Na svých vlastních textech. Právě na nich ukážu nejčastější chyby i příležitosti pro zlepšováky. Rád vás taky poplácám po rameni za zdařilé výtvory.

Ukázky PŘED a PO – ať hned vidíte, jak zlepšováky zafungují

Během příprav vaše texty nejen kriticky pročtu, ale řadu z nich také přepíšu. Podobně jako v mých osvětových projektech Přepišme.toCopyhubky. Díky tomu názorně uvidíte, jak i maličké úpravy obrovsky posunou texty k lepšímu.

Sólové přemýšlení i týmová práce – rozhodně nezůstaneme jen u teorie

Nejvíc toho člověku docvakne, když sám tvoří. Vyzkoušíte si psaní v týmu i každý sám za sebe. Ještě předtím se ale ponoříte do analýzy vašich současných textů. Vytrhnu vás ze zajetých kolejí každodenní rutiny a díky tomu zažijete nejeden AHA moment. Copyosvětovna vám přinese i netextařské zážitky. Kdy jindy můžete plodně diskutovat a kolektivně tvořit s kolegy, které jinak potkáte tak akorát na vánočním večírku?

Tipy, fígle a zlepšováky – aby se vám psalo rychleji, lépe a bez chyb

Z klobouku vytáhnu nejen návrhy na vylepšení vašeho copy, ale taky triky a fígle, která vám usnadní psaní. Na vlastní kůži vyzkoušené, léty ověřené a na vašich předchůdcích otestované. ;-) A znovu platí, že na stříbrném podnose naservíruju jen to, co se hodí právě vám.

A to je všechno?

Kdepak! Ale každou Copyosvětovnu stavím fakt od podlahy. Dávám do ní vždy jen to, co skutečně potřebujete. No, a protože fakt nejde o univerzální slide show, nedokážu vám teď vyzvonit, co vše se zrovna v té vaší Copyosvětovně odehraje. Ale nebojte – vše spolu dopředu poladíme.

Zpětná vazba = základ pokroku

Pět ran do klobouku! Málem bych vám zatajil další zásadní přínos Copyosvětoven. Copak to je? Konstruktivní a upřímná zpětná vazba od nezaujatého pozorovatele, který se dokáže vcítit jak do vás, tak vašich klientů. Dám vám ji nejen na texty, které už používáte, ale taky na ty, které během Copyosvětovny vytvoříte.

To zní fajně! Nakolik Copyosvětovna vyjde?

Jedinečná je nejen podoba každé Copyosvětovny, ale také její cena. Odvíjí se od rozsahu, náročnosti příprav a vašich speciálních požadavků. Ale rozhodně se nedotýká nebes, protože začíná už na částce 39 000 Kč včetně DPH. Zdá se vám to hodně? To víte – příprava akce na míru zabere desítky hodin. Ale taky vám toho přinese daleko víc než školení založené na cizích textech a hraběcích radách.

Je Copyosvětovna ta pravá forma vzdělávání právě pro vás?

Nerad ztrácím čas. Věřím, že to máte stejně. Proto prosím ještě jednou podumejte, jestli zrovna Copyosvětovna bude to pravé vzdělávání pro vás. Možná vám fakt líp sedne obecné školení copywritingu nebo univerzální workshop psaní marketingových textů. Chcete rozhodování kapánek ulehčit? Zaškatulkujte se!

Po Copyosvětovně budete skákat radostí, když chcete...
  • Příklady přímo z vašich textů.
  • Názorné srovnání PŘED a PO.
  • Vybalancovanou dávku teorie i praxe.
  • Naučit se „jen“ to, co pomůže právě vám.
  • Aktivně zapojit účastníky – sólově i týmově.
  • Odnést si text(y), které můžete hned použít.
  • Konstruktivní zpětnou vazbu na vaše výtvory.
Kdy se naopak poohlédnout jinde?
  • Když chcete univerzální školení, které měli u konkurence.
  • Když potřebujete workshop už příští týden.
  • Když si to chcete jen odsedět a udělat si vzdělávací čárku.

Našli jste se v zelené škatulce? Skvělé! Plácneme si?