Správně zvolená slova zasáhnou klientovo srdce spolehlivěji než kulky střízlivého Jamese Bonda. Do jakých terčů se nejraději trefuji?
Tuhle disciplínu fakt žeru. Baví mě objevovat v klientově byznysu nosnou dřeň. Podstatu, která často leží zaprášená někde v koutě nebo zaznívá jen tak mezi řečí. Vyhmátnu ji, oháknu do slušivého kabátku z písmen a dám na odiv na těch správných webových místech. Pro každou stránku samozřejmě vykouzlím také metadata, která vyladím do posledního písmenka a otestuji v náhledech SERPů. Má kouzla se slovy fungují hlavně na prezentační weby, popřípadě na e-shopy, které se nebojí být originální. Stovky unylých SEOcentrických produktových popisků zkuste prosím poptat jinde.
Zastávám názor, že často je důležitější příběh, který vznikne okolo názvu, než název samotný. Ostatně stačí kouknout na jména nejhodnotnějších značek světa. Proto ke každému návrhu připojuji stručné zdůvodnění a nastíním minimálně jednu možnost rozvoje příběhu. Při vymýšlení (nového) jména samozřejmě kontroluji, zda jsou volné požadované domény, a taky nahlížím do databáze ochranných známek.
Promyšlený slogan dává značce nejen šmrnc, ale taky jedinečnost a zapamatovatelnost. Podobně jako u vymýšlení názvů také při tvorbě claimů připojuji k návrhům stručný a výstižný komentář.
Máte na svém webu nebo jiném marketingovém materiálu texty vyladěné do poslední tečky? Opravdu? No, schválně se podívejte, kolik drobností i závažných chyb objevily moje Copyhubky i u renomovaných značek. Pokud si chcete být jisti, že ve vašich textech neskřípe jediné slovo, zadejte mi jejich audit. Prošmejdím i ta nejzapomenutější zákoutí vašeho webu, odhalím marketingové, stylistické i pravopisné chyby a doporučím zlepšováky. Pak už bude záležet jen na vás, jestli se o nápravu postaráte sami, zadáte ji někomu jinému nebo si špičkové texty objednáte u mě. Více informací najdete na stránce textového auditu.
Člověk má dělat to, v čem je opravdu dobrý. Ne že bych toho nezvládl víc, ale tyhle disciplíny mi jdou nejlépe. Nicméně přiznávám, že když stálý klient udělá smutné oči, občas zhřeším a pustím se i do věcí, které umím jen na 99 %. ;-) A tak mé nápady a texty fungují třeba taky na Facebooku, v kalendářích, na billboardech a v dalších tiskovinách. Ale přece jen nabízím ještě něco dalšího:
Mám zrovna plno? Nebo chcete jen radu? Není problém. Domluvme si konzultace. Taky rád přijedu a vyzvoním vašemu týmu jak na copywriting při školení, které vám padne jako ulité.
Až s přechodem na volnou nohu jsem zcela pochopil rčení čas jsou peníze. Proto se snažím šetřit nejen svůj čas, ale taky čas poptávajících. Než mi napíšete, pročtěte si prosím ještě následující řádky. Společně s Rozpravou o copywriterské metodě pomůžou odhalit, jestli jsem pro vás ten pravý.