Copywriterské služby kouzelníka Věžníka

Správě zvolená slova zasáhnou klientovo srdce spolehlivěji než kulky střízlivého Jamese Bonda. Do jakých terčů se nejraději trefuji?

Chcete něco víc

Web copywriting

Tuhle disciplínu fakt žeru. Baví mě objevovat v klientově byznysu nosnou dřeň. Podstatu, která často leží zaprášená někde v koutě nebo zaznívá jen tak mezi řečí. Vyhmátnu ji, oháknu do slušivého kabátku z písmen a dám na odiv na těch správných webových místech. Pro každou stránku samozřejmě vykouzlím také metadata, která vyladím do posledního písmenka a otestuji v náhledech SERPů. Má kouzla se slovy fungují hlavně na prezentační weby, popřípadě na e-shopy, které se nebojí být originální. Stovky unylých SEOcentrických produktových popisků zkuste prosím poptat jinde.

Názvy

Zastávám názor, že často je důležitější příběh, který vznikne okolo názvu, než název samotný. Ostatně stačí kouknout na jména nejhodnotnějších značek světa. Proto ke každému návrhu připojují stručné zdůvodnění a nastíním minimálně jednu možnost rozvoje příběhu. Při vymýšlení (nového) jména samozřejmě kontroluji, zda jsou volné požadované domény, a taky nahlížím do databáze ochranných známek.

Slogany

Promyšlený slogan dává značce nejen šmrnc, ale taky jedinečnost a zapamatovatelnost. Podobně jako u vymýšlení názvů také při tvorbě claimů připojuji k návrhům stručný komentář.

E-mailing

Pro váš newsletter můžu napsat třeba jen texty, anebo se o něj postarat sakumprásk – zaregistruji a vyladím účet, zajistím šablony, naimportuji kontakty, připravím obsah, odešlu a podumám nad reporty.

Copywriting pro Facebook

Po létech praxe jsem došel k názoru, že pro malé a střední firmy je nejlepší, když si sociální média spravují samy. Problém je, že často neví, jak na to. Proto můžu prvních pár měsíců tvořit obsah za vás, postupně vám poodkrývat facebooková tajemství a nejpozději za půl roku vám marketing na Facebooku zcela předat a být k ruce jako konzultant. Nebráním se ani jiným sociálním sítím, ale přiznávám, že s Facebookem si notuji nejvíc. A kdyby vás trápil malý organický dosah vašich příspěvků, o placenou propagaci se postarají spřátelení volnonožci.

A to je všechno?

Člověk má dělat to, v čem je opravdu dobrý. Ne že bych toho nezvládl víc, ale tyhle disciplíny mi jdou nejlépe. Nicméně přiznávám, že když stálý klient udělá smutné oči, občas zhřeším a pustím se i do věcí, které umím jen na 99 %. ;-) A tak mé nápady a texty fungují třeba taky v kalendářích, na billboardech a v dalších tiskovinách. Ale přece jen nabízím ještě něco dalšího:

Konzultace

Mám zrovna plno? Nebo chcete jen radu? Není problém. Domluvme si konzultace. Taky rád přijedu a vyzvoním vašemu týmu jak na copywriting při školení, které vám padne jako ulité.

Kolik stojí kopík Věžník?

Není copywriter ten, aby se zalíbil všem

Až s přechodem na volnou nohu jsem zcela pochopil rčení čas jsou peníze. Proto se snažím šetřit nejen svůj čas, ale taky čas poptávajících. Než mi napíšete, pročtěte si prosím ještě následující řádky. Společně s Rozpravou o copywriterské metodě pomůžou odhalit, jestli jsem pro vás ten pravý.

Čeho si na mně klienti cení?

  • Originality, kreativity, nápaditosti. Jsem zkrátka kreativní
    copywriter, ne automat na SEOcentrické texty.
  • Systematičnosti a důslednosti. V samotném copy procesu to klienti nevidí, ale na výsledku oceňují, že texty mají jednotný šmrnc a z nedotažených stehů jim nekouká písmenková sláma.
  • Dodržování termínů. Beru to sice jako samozřejmost, ale prý je vzácnost. ;-)

Kdy naopak nebudu ten pravý?

  • Když stavíte SEO výše než návštěvníky webu.
  • Když sháníte levné popisky do e-shopu.
  • Když pro vás včera bylo pozdě.