Copywriterské služby

aneb Jaké texty pro vás vykouzlím

Správně zvolená slova zasáhnou klientovo srdce spolehlivěji než kulky střízlivého Jamese Bonda. Do jakých terčů se nejraději trefuji?

Web copywriting

Tuhle disciplínu fakt žeru. Baví mě objevovat v klientově byznysu nosnou dřeň. Podstatu, která často leží zaprášená někde v koutě nebo zaznívá jen tak mezi řečí. Vyhmátnu ji, oháknu do slušivého kabátku z písmen a dám na odiv na těch správných webových místech. Pro každou stránku samozřejmě vykouzlím také metadata, která vyladím do posledního písmenka a otestuji v náhledech SERPů. Má kouzla se slovy fungují hlavně na prezentační weby, popřípadě na e-shopy, které se nebojí být originální. Stovky unylých SEOcentrických produktových popisků zkuste prosím poptat jinde.

Copyediting

Možná už texty máte a psali jste je až po důkladné analýze svého byznysu, pochopení zákaznických potřeb a nakouknutí ke konkurenci. Možná máte strukturu webu perfektně promyšlenou a potřebujete „jen“ dotáhnout texty k dokonalosti. Možná potřebujete texty „jen“ pokropit marketingovou vodou, aby se nejen dobře četly, ale taky dobře prodávaly. Pokud jste na každé Možná souhlasně kývli hlavou, nehledáte copywritera, ale copyeditora. Jaký je rozdíl mezi copywritingem a copyeditingem? To vám rád názorně ukážu v tomto článku.

Copyosvětovny

Osvětu ve vašem firemním světu rád provedu také ve formě, které se běžně říká školení či workshop. Ale nebojte. Nepřijedu s univerzální prezentací, podle níž bych z rukávu sypal jedno provařené moudro za druhým. Čeká vás vybalancovaná dávka teorie a praxe založená výhradně na vašich textech. Z klobouku vytáhnu nejen návrhy na vylepšení vašeho copy, ale taky triky a fígle, která vám usnadní psaní. Fakt nečekejte univerzální slide show. Do každé Copyosvětovny investuju desítky hodin. Právě proto vám přinese daleko víc než školení založené na cizích textech a hraběcích radách.


Online kurz Základy copywritingu

Chcete začít s copywritingem? Píšete si marketingové texty sami? Anebo byste zkrátka chtěli psát přesvědčivě, srozumitelně a poutavě? Tak tu jste správně! Rád vás zasvětím do základů copywriterského řemesla. Během necelých tří hodin vám vyzvoním zkušenosti, které jsem sbíral roky. Berete? Bezva! Tak vzhůru do kurzu Základy copywritingu. Pustit se do něj můžete hned. A klidně i z postele.

Slogany a názvy

Jak upoutat pozornost v moři značek? Třeba pomocí promyšleného sloganu nebo chytlavého názvu. Díky nim bude vaše firma ze značkového moře vyčnívat jako maják. Rád vám se stavbou této mořské věže ;-) pomůžu. Ke každému sloganu či názvu navíc přidám pár tipů na další rozvoj vašeho značkového příběhu.

Audit textů

Máte na svém webu nebo jiném marketingovém materiálu texty vyladěné do poslední tečky? Opravdu? No, schválně se podívejte, kolik drobností i závažných chyb objevily moje Copyhubky i u renomovaných značek. Pokud si chcete být jisti, že ve vašich textech neskřípe jediné slovo, zadejte mi jejich audit. Prošmejdím i ta nejzapomenutější zákoutí vašeho webu, odhalím marketingové, stylistické i pravopisné chyby a doporučím zlepšováky. Pak už bude záležet jen na vás, jestli se o nápravu postaráte sami, zadáte ji někomu jinému nebo si špičkové texty objednáte u mě. Více informací najdete na stránce textového auditu.

A to je všechno?

Člověk má dělat to, v čem je opravdu dobrý. Ne že bych toho nezvládl víc, ale tyhle disciplíny mi jdou nejlépe. Nicméně přiznávám, že když stálý klient udělá smutné oči, občas zhřeším a pustím se i do věcí, které umím jen na 99 %. ;-) A tak mé nápady a texty fungují třeba taky na Facebooku, na billboardech a v dalších tiskovinách. Ale přece jen nabízím ještě něco dalšího:

Konzultace

Mám zrovna plno? Nebo chcete „jen“ radu? Není problém. Domluvme si konzultace.

Kolik stojí kopík Věžník?
Napoví ceník

Není copywriter ten, aby se zalíbil všem

Až s přechodem na volnou nohu jsem zcela pochopil rčení čas jsou peníze. Proto se snažím šetřit nejen svůj čas, ale taky čas poptávajících. Než mi napíšete, pročtěte si prosím ještě následující řádky. Společně s Rozpravou o copywriterské metodě pomůžou odhalit, jestli jsem pro vás ten pravý.

Čeho si na mně klienti cení?
  • Originality, kreativity, nápaditosti. Jsem zkrátka kreativní copywriter, ne automat na SEOcentrické texty.
  • Systematičnosti a důslednosti. V samotném copy procesu to klienti nevidí, ale na výsledku oceňují, že texty mají jednotný šmrnc a z nedotažených stehů jim nekouká písmenková sláma.
  • Dodržování termínů. Beru to sice jako samozřejmost, ale prý je to vzácnost. ;-)
Kdy naopak nebudu ten pravý?
  • Když stavíte roboty výše než návštěvníky webu.
  • Když sháníte levné popisky do e-shopu.
  • Když pro vás včera bylo pozdě.

Patříte do zelené škatulky? Skvělé! Plácneme si?