Co pro vás v copy věži vykouzlím

Správně zvolená slova zasáhnou klientovo srdce spolehlivěji než kulky střízlivého Jamese Bonda. Do jakých terčů se (nejraději) trefuji a kolik stojí moje munice? 

Roman Věžník, služby
1

Ciferník služeb aneb Co dělám

Copywriting

Texty, které fungují. Na vaši cílovku. Texty, jež přinášejí kýžený efekt. Od vašich klientů. Texty, za které se nestydíte. A jste na ně pyšní. To vše jsou výsledky dobrého copywritingu.

A přesně ten nabízím i vám. Podle Lexikonu kouzel vytáhnu z klobouku špičkové texty pro váš newsletter, katalog nebo… Web. Ty textuji vůbec nejraději.

Je to moje vášeň a na webovém copywritingu si dávám fakt záležet. Proto nerad kouzlím s více weby současně. Takže si možná budete muset na špičkové texty pro vaše webové stránky chvilku počkat. Tož se ozvěte s předstihem.

Šipka nahoru

Správa sociálních sítí a reklama na Facebooku

Nerad někomu něco nutím. Nebudu tedy ani vás přesvědčovat o tom, že když vaše kampeny netvítuje třikrát denně, jako kdyby ani nebyla. Netvrdím, že by každý správný urolog měl být na instáči aktivnější než Actimel. A nemyslím si, že je potřeba hned po ránu plácnout na vaši facebookovou timeline, jak sqjele se máte. Ale když sami od sebe přijdete s tím, že fakt chcete krutě dobrej profil na některé ze sociálních sítí, můžeme si plácnout.

Že nemáte tucha, která ze socek půjde nejlíp k pleti vaší firmy? Pojďme se na to mrknout společně. Následující spolupráce může probíhat na bázi konzultací, školení, anebo se vám o prezentaci na sociálních sítích postarám kompletně. U Facebooku navíc ošéfuju i placenou reklamu a do marketingového boje vyšlu pixely.

Šipka nahoru

Konzultace

Coby orientační běžec jsem chytrej jak lampion. Takže můžu vnést trochu online marketingového světla i do vaší společnosti. Klapat nám to může při klasických konzultacích a mentoringu nebo vykouzlím školení přesně podle vašich potřeb.

Nejčastěji po mně firmy chtějí zasvětit do tajů sociálních sítí, psaní textů na web či blog, anebo potřebují píchnout se štábní kulturou psané komunikace. Jak s klienty, tak i mezi zaměstnanci firmy.

Šipka nahoru
Chcete něco víc

Chcete něco víc?

Chcete, aby se váš web nebo Facebook nejen skvěle četl, ale taky dobře vypadal? Fajnú grafiku vám stvoří Aleš Mejzlíků. Jako dvojka fungujeme na jedničku. Však koukněte, jak nám to klape na společných projektech.

Aleš umí taky ve správný čas mačkat spoušť. Na Nikonovi. A hlavně předtím nastavit všechny ty expozice, kolize, krize a peripetie, aby z toho bylo správné fotodrama, a ne katastrofa. Takže o fotky na web či sociální sítě se také starat nemusíte. Jo, a ve své copy věži jsem taky našel komnatu pro kodéra a programátora. Chcete nový web sakumprásk od Věžníka? Není problém. Plácneme si?

2

Korunový ciferník aneb „Kolik nás to bude stát?“

Chápu, že by se vám tu asi nejvíc líbil online kalkulátor, který by vám během nanosekundy vyplivl konečnou cifru. Ale tak jednoduché to bohužel není. Podobně jako je jedinečná každá lidská bytost, tak je unikátní i každý projekt. Fráze? Ale kdeže!

Byznys mých klientů spadá do nejrozličnějších oblastí a já nejsem brouk Pytlík, který všude byl a všechno zná. Na rozdíl od něj tedy musím o každém projektu dost věcí nastudovat. Někdy to zmáknu za pár hodin v online prostředí. Jindy je prostě nejlepší vydat se přímo třeba do výrobny a tam vše nasát na vlastní smysly. V potaz musím brát také kvalitu podkladů, které mi ten či onen špičkových textů chtivý zákazník poskytne. Veškeré projekty proto naceňuji individuálně. Na základě hodinové sazby 700 Kč.

Hodně? Nebudu tu obhajovat svoji cenu tím, že kvalitně psát se dá jen pár hodin denně. Ani nehodlám rozebírat, kolik mi z téhle částky po odečtení všech nutných nákladů zůstane. A chápu, že vás nezajímá ani to, jak moc investuji do dalšího sebevzdělávání. Třeba o tom všem jednou napíšu na blog. Teď vám ale místo toho radši prozradím, jak ušetřit.

Je to prosté. Stáhněte můj čas, který budu muset do vašeho projektu investovat, na minimum. Jak? Inu, základem jsou kvalitní podklady. Máte analýzu klíčových slov? Nechali jste si proklepnout konkurenty? Udělali jste poctivý průzkum mezi svými (potenciálními) zákazníky? To je jen hrstka příkladů, které mi ušetří hodiny při poznávání vašeho byznysu a zároveň udělají radost strážci vaší pokladny.

Mezi další šetřítka patří dlouhodobá spolupráce. Je totiž celkem jedno, jestli chcete „jen“ napsat supr dupr stránku O nás nebo rovnou otextovat celý web. Poznat vás musím tak jako tak. Ve druhém případě se náklady na seznámení s vaším byznysem rozloží do většího penza odvedené práce.

Korunový ciferník