Správně zvolená slova zasáhnou klientovo srdce spolehlivěji než kulky střízlivého Jamese Bonda. Do jakých terčů se nejraději trefuji?
Aby nedošlo k nějaké mejlce: Žádné slevové letáky maskované za newslettery netvořím. Rád ale vypiplám e-mailovou komunikaci, ve které si budujete opravdový vztah se čtenáři. Je šumák, jestli to jsou vaši zákazníci nebo spolupracovníci. Přetlumočím jim, co máte na srdci. Jasně, stručně a lidsky.
Co za to? Jedno číslo od 10 000 Kč.
Kolik to koštuje? Jeden vypiplaný kousek od 10 000 Kč.
Prošmejdím i ta nejzapomenutější zákoutí vašeho webu, odhalím marketingové, stylistické i pravopisné chyby a doporučím zlepšováky. Pak už bude záležet jen na vás, jestli se o nápravu postaráte sami, zadáte ji někomu jinému nebo si špičkové texty objednáte u mě.
Tone of Voice vaší značky připravím a na názorných příkladech předvedu už od 25 000 Kč.
Možná potřebujete texty „jen“ pokropit marketingovou vodou, aby se nejen dobře četly, ale taky dobře prodávaly. Pak nehledáte copywritera, ale copyeditora. Jaký je rozdíl mezi copywritingem a copyeditingem? To vám rád názorně ukážu v tomto článku.
Kolik stojí copyediting? Tož to podle rozsahu. Počítejte s hodinovou sazbou 2 000 Kč.
Vybalancovaná dávka teorie a praxe založená výhradně na vašich textech. Něco mezi workshopem a školením. To jsou mé Copyosvětovny.
Chcete si marketingové texty napsat sami? Rád vás zasvětím do Základů copywritingu v online kurzu. Pustit se do něj můžete hned. A klidně i z postele.
Cenovka? Nadupané know-how dostanete už od pouhých 555 Kč!
Během chvilky dostanete know-how, které vás posune o světelné roky. ;-)
Za kolik? 3 000 Kč za hodinu
Až s přechodem na volnou nohu jsem zcela pochopil rčení čas jsou peníze. Proto se snažím šetřit nejen svůj čas, ale taky čas poptávajících. Než mi napíšete, pročtěte si prosím ještě následující řádky. Společně s Rozpravou o copywriterské metodě pomůžou odhalit, jestli jsem pro vás ten pravý.