Pro copywritery – konzultace, mentoring, kurzy a mastermind

AHAbook

Cenotvorba
(nejen) pro copywritery

Čtení, které vás obohatí

AHAbook: Cenotvorba (nejen) pro copywritery

10 AHA momentů,
které vám pomůžou vylepšit cenotvorbu

V AHAbooku se dozvíte třeba to, že...

Co vše na vás čeká

Jak a proč vznikl AHAbook

Každý rok si v kurzu Cenotvorba (nejen) pro copywritery na volné noze připomínám jednu podivuhodnou nerovnici:

To, co je pro mě samozřejmé, je pro hafo lidí veleobjevné.

V kurzu ukazuju cenotvorbové metody, postupy a triky, které považuju za naprosto samozřejmé. Není divu. Použil jsem je už nepočítaněkrát.

Jenže za tyhle samozřejmosti mi kurzisté tleskají, jásají nad nimi a nadšeně hlásají, že je taky začali používat. A hlavně! Že fungují.

Díky otevřenosti absolventů (které si neskonale vážím) jsem mohl sestavit žebříček jejich cenotvorbových prozření. Slastných momentů, které provázelo nadšené zvolání AHA!

Z těchto AHA momentů jsem vyzobal desítku těch, které jsou použitelné i v dalších oborech, a můžou tak vaše podnikání posunout o level výš.

Žádná nastavovaná kaše

Máte občas pocit, že to, co je rozepsáno na stovkách stran, by šlo vyjádřit článkem? Vítejte v klubu! Co za tímhle přístupem k tvorbě stojí? Autoři (a)nebo nakladatelé si patrně  myslí, že za útlou knížečku by lidi nebyli ochotní platit tolik jako za pořádnou bichli. 

Chápu. Ale mě tenhle přístup pije krev. A proto jsem se rozhodl zariskovat a jít proti proudu. Věřím totiž, že existují čtenáři, kteří uvítají knížku, ve které se nemlátí prázdná sláma. Knížku, která jde rovnou k věci, a šetří tak to nejdražší, co máme – čas. No a zároveň jsem přesvědčený, že se najde skupinka osvícených čtenářů, která tento přístup ocení i finančně. 

Nečekejte komplexního průvodce cenotvorbou. Ten je tu. V AHAbooku jsem vypíchl „jen“ desítku témat, která vám pomůžou vyladit cenotvorbu. Zhltnete je během hodiny a do praxe je můžete zavést během pár minut. Díky tomu vás AHAbook obohatí víc než rozsáhlá bichle, kterou nedočtete.

AHAbook: Cenotvorba (nejen) pro copywritery

PRŮVODCI,
KTEŘÍ VÁM UKÁŽOU NÁSTRAHY I SPRÁVNÝ SMĚR

U každého AHA momentu jsem rozebral nejen osvědčené postupy, ale zmínil taky slepé uličky, hrozby a neúspěchy. O těch vypráví hlavně příhody čaroděje Prachyfuče. Jeho protikladem je pak textařský kouzelník Věžník, který vám na konci každé kapitoly prozradí jeden bonusový tip. Pojďme si oba mágy představit.

čaroděj Prachyfuč

Tohle je Prachyfuč.
Poctivec a snaživec, kterému unikají základní principy cenotvorby, a často i podnikání.

Mockrát si natloukl ústa i rypadlo, mockrát se brodil podnikatelským fekálem, mockrát to chtěl vzdát. Ale nakonec se vždycky zvedl.

Díky pádům se mu rozsvítilo v kebuli a postupně se měnil a měnil, až se proměnil v textařského kouzelníka Věžníka.

Textařský kouzelník Věžník

Tohle je textařský kouzelník Věžník.
Dobře si pamatuje na svou předchozí podobu. Uvědomuje si, že být profík v oboru je podmínkou, nikoliv příčinou
podnikatelského úspěchu. Ví, že o něm kromě profesních schopností rozhodují taky podnikatelské dovednosti. A těm vládne královna Cenotvorba.

S touhle panovnicí si kouzelník Věžník rozumí. Ale protože tomu tak nebylo vždycky a zažil i pády, žaly a zoufalství, umanul si, že bude po světě šířit cenotvorbovou osvětu. Když budu parafrázovat známé moudro, dá se říct:

Protože sám poznal žízeň bankovního konta,

vykopal studnu cenotvorbového poznání, aby z ní mohli pít i druzí.

Proč NEJEN pro copywritery?

Nerad píšu o něčem, co znám sotva z vyprávění. Připadal bych si jak mnich popisující sexuální radovánky. Právě proto v AHAbooku najdete příklady jen z oblasti copywritingu. 

Jak si tedy dovoluju tvrdit, že čtení obohatí i profíky z jiných oborů? Mám pro to hned 3 dobré důvody:  

Můj cenotvorbový kurz si chválí i ne-copywriteři

Absolvoval ho třeba elektroinženýr, markeťačka, správkyně socsítí, mentorka monitorek, virtuální asistentka, redaktorka, PíáRistka, manažerka... Každý z nich tvrdí, že si v něm našel to svoje. A jak už víte, AHAbook vychází právě z mého online kurzu. Přesněji: z cenotvorbových prozření absolventů.

Testováno na lidech z nepsacích profesí

Na AHA momentech jsem postavil také přednášky a workshopy pro kolektivy, které se neživí psaním. Záznam jedné takovéto akcičky si můžete pustit tu. Stačí kliknout kamkoliv v tomhle chlívečku.

Sám si nejvíc inspirace odnáším od profíků z jiných oborů

O cenotvorbě jsem se toho nejvíc dozvěděl od programátora, SEO specialisty a gamifikátora. Když se dělili o své know-how, vůbec mi nevadilo, že jsou z jiných oborů. Naopak! Hnedka jsem začal přemýšlet, jak by se jejich přístup dal použít v copy řemesle. Většinou to šlo jako po másle. Hodně principů je totiž univerzálních. No, a do AHAbooku jsem pečlivě vybral právě takové.

AHAbook: Cenotvorba (nejen) pro copywritery

Nekupujte zajíce v pytli
aneb Ukázka k nakouknutí i ke stažení

Větší ochutnávku si můžete stáhnout jako PDFEPUB, nebo MOBI.

Obsahový sumář

Mág, který vykouzlil tento AHAbook

copywriter Roman Věžník kouzlí se slovy
Hučku svou na pozdrav smekám! Roman Věžník jméno mé. Pár slov o mojí dvoumetrové maličkosti: 🎩 Kouzlím se slovy jako freelance copywriter: www.veznik.cz. 📚 Šířím po světu copy osvětu: blog, Přepišme.to a Copyhubky. ✍️ Učím firmy psát marketingové texty, které čtenáře svedou k akci: Copyosvětovny. 💌 Píšu škandální newsletter o copywritingu, psaní a volnonožkování: Milej zlatej. 🎥 Ukazuju, jak si pomocí snadných fíglů usnadnit práci: Kouzla pro copywritery. 🤝 Pomáhám kolegům zlepšovat jejich služby: mentoring, mastermind, rozbor textů i cenotvorbu. 📺 Znát mě můžete z pořadu Copýtko, z TV Na volné noze, z CopyCampu nebo z Audiolibrixu. Těšilo mě. Mějte se kouzelně!

Poklad-na!

Jste připraveni na nálož AHA momentů? Fajn!
Vaše cenotvorbové prozření začíná za... 3-2-1 Kč.

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.

Začíst se můžete okamžitě. AHAbook je totiž elektronická knížka. Dostanete ji hned po zaplacení.

Všechna práva vyzvoněna. | Copywriter Roman Věžník

roman@veznik