Pro copywritery

CENOTVORBA (nejen)
PRO COPYWRITERY
NA VOLNÉ NOZE

měsíční online kurz

duben 2025

copywriter a copymentor Roman Věžník

Živíte se jako freelancer?

Plánujete vykročit na volnou nohu?

Hledáte svou cenu?

Tápete v naceňování složitějších zakázek?

Chtěli byste pracovat méně času za více peněz?

Cítíte se nedocenění?

Chcete se v cenotvorbě posunout zase o kus dál?

Pokud jste aspoň jednou odpověděli ANO,
pomůže vám měsíční online kurz
Cenotvorba (nejen) pro copywritery na volné noze.


Ale pozor!
KURZ SE OTEVÍRÁ JEN JEDNOU ZA ROK.

Cenotvorba pro copywritery na volné noze

V kurzu se dozvíte

Jak to bude probíhat

Kurz poběží v Google Classroom

V online Učebně můžete diskutovat s dalšími účastníky a pokládat mi doplňující dotazy k tématu cenotvorba pro copywritery. Na všechny otázky vám rád odpovím v živých vysíláních.

Průběžně budu zveřejňovat videa s komentovanou prezentací

Postupně vám budu dávkovat video prezentace, v nichž budu vysvětlovat vše o cenotvorbě copywriterů. Uvidíme se každý pracovní den. Buď hned ráno u nové video lekce, nebo při živých vysíláních, během nichž budu odpovídat na vaše dotazy. Ke všem tématům vám navíc v průběhu dne doporučím ještě další zdroje informací.

Studovat budete vlastním tempem a jen v době, kdy na to máte čas a chuť

Poctivé prostudování hlavních lekcí vám nezabere víc než 30 minut denně. Videa si můžete pouštět průběžně nebo si na ně třeba vyčlenit jeden celistvý blok týdně. Kvůli kurzu si nemusíte přehazovat schůzky, domlouvat hlídání dětí nebo rušit rande – studujete tehdy, kdy se to hodí vám.

Své pokroky můžete probírat také s dalšími účastníky kurzu

Uzavřená skupina stejně zaměřených lidí poskytne bezpečné prostředí pro přínosné diskuze. Můžete se podělit o své zkušenosti s cenotvorbou, požádat kolegy o zpětnou vazbu nebo se pochlubit s průběžnými pokroky.

Po sedmé a patnácté lekci zodpovím vaše dotazy v živém vysílání

Během studia vám v hlavě nejspíš vyvstane hodně otázek. Můžete je průběžně pokládat přímo v Učebně. Po sedmé a patnácté lekci zodpovím vaše dotazy v živém vysílání. Během něj se samozřejmě můžete rovněž ptát. Záznam vysílání bude k dispozici v Učebně.

K videím i diskuzím se můžete vracet ještě další 2 měsíce

Kurz aktivně poběží celý měsíc– od 1. 4. 2025 do 30. 4 2025. V této době vám budu plně k dispozici v online Učebně. Všechny materiály budete mít přístupné ještě další dva měsíce. Až do 30. 6. 2024 tedy můžete studovat a diskutovat s dalšími účastníky. A kdybyste si chtěli něco zopáknout i později (třeba po roce), můžete si dokoupit přístup ke všem videím.

Kurzem vás provede Roman Věžník

Jsem copywriter na volné noze. Textovou osvětu šířím zdarma na blogu i v projektech Přepišme.toCopyhubky. Píšu svérázný newsletter o copywritingu. Natáčím Kouzla pro copywritery. Založil jsem Copypátečníky – uzavřenou skupinku pokročilých copywriterů.

Můžete mě znát z konference CopyCamp nebo z pořadu Copýtko, v němž jsem mimo jiné mluvil také o cenotvorbě v copywritingu. Svůj přístup k cenotvorbě jsem prezentoval rovněž na think-tancích komunity Na volné noze.

Co na kurz říkají absolventi

Včera jsem dokoukala poslední lekci a skládám Romanovi obří poklonu a ještě jeden mega dík navrch. I když už mám v podnikání i volno(pi)nožení ledacos za sebou:
✔️ Utvrdila jsem se v tom, že spoustu věcí cítím a dělám dobře.
✔️ Zjistila jsem jsem, co všechno můžu dělat ještě mnohem líp.
✔️ Objevila jsem výhody paušálu nebo variantních cenových nabídek.
✔️ Získala jsem sebejistotu v jednání s klienty.
✔️ Odnesla jsem si spoustu vychytávek, díky kterým ušetřím hromadu času sobě i poptávajícím.

Cenotvorba pro copywritery na volné noze je doslova koncentrované know-how a s čistým svědomím můžu říct, že už dlouho jsem neměla čest s tak precizně zpracovaným kurzem. (Klóbrc dolů!)

💎 Je to srozumitelné pro začátečníky, a přesto zajímavé a inspirativní i pro staré copy-pardály(ně). Budete čubrnět, co ještě nevíte a objevíte.
💎 Je to natřískané, a přitom přehledné. Kromě samotných videí najdete v kurzu i nekonečnou řadu různých doplňkových materiálů a zdrojů, odkazy na související videa, články, rozhovory... Ani jsem ještě neměla prostor to všechno objevit.
💎 Je to zábavné a vtipné! Ať už jste copywriter, nebo i jiný volnonožec, hlídejte si, kdy Roman znovu otevře přihlášky. Tenhle kurz vám odhalí úplně nové obzory a naboostuje efektivitu, že si to zatím nedovedete ani představit. 🚀
Romane, fakt dík. 👍🏻
Co mi kurz přinesl? Kontakty, zjištění, že hodně věcí dělám dobře a především know-how, jak naceňovat projektově a tvořit variantní cenové nabídky. Já mám celkem špatný odhad na náročnost a spíš jsem to dělal od oka, ale ta Tvoje ucelená a systematická tabulka mi hodně pomůže.

Investice do kurzu se mi více než 6násobně vrátila. Stačilo k tomu poprvé udělat variantní cenovou nabídku, klient si vybral zlatou střední cestu a bylo. Jinými slovy mi už kurz přinesl také hodně peněz a nepochybuji, že mi je bude pravidelně přinášet i nadále.
Kurz mě naučil, jak pracovat se základním nastavením ceny za služby. Proč a kdy je dobré s cenou hýbat nahoru i dolu. Dal mi pokročilý vhled do cenotvorby. A hlavně mě naučil nebát se náležitě ocenit svou práci.

Největším AHA momentem pro mě byly variantní cenové nabídky. Před kurzem by mě tento způsob cenotvorby vůbec nenapadl.

A jak se mi líbil systém? Nejlepší forma kurzu, jakou jsem kdy zažila!
Kurz mi odpověděl na řadu otázek, které jsem ohledně cenotvorby měla. Teď už konečně vím, jak připravit adekvátní cenovou nabídku, na které neprodělám, a ještě u toho budu působit maximálně profesionálně.:-) Dostala jsem spoustu skvělých zákulisních informací, které jsem od kurzu ani nečekala. Ale rozhodně se mi moc hodí! Jako skvělý vedlejší účinek vidím nárůst copywriterského sebevědomí. Konečně mi totiž někdo řekl, že je normální nenapsat článek na 2 NS za hodinu a půl a podobné nesmysly, které mi tvrdili (nejen) v marketingové agentuře (wtf?)! Často jsem si myslela, že jsem zkrátka pomalá a „nevypsaná“. O textování webu a potřebném času na úvodní analýzu raději ani nemluvím. Teď už zkrátka vím!
Kurz mě silně inspiroval a postrčil k práci na ceníku mých vlastních služeb. Potvrdil mi, že se nemusím rozpakovat naceňovat různé úkony různými způsoby a filtrovat a odmítat poptávající cenou. Dostal jsem silné argumenty, proč se nepodbízet cenou těm, kteří nejsou ochotni za kvalitu, bezchybnost a přesah zaplatit. Navíc mi ukázal možnosti variantních cenových nabídek a jejich realizaci v praxi. To pro mě byla super inspirace k tomu, abych svůj vlastní polovičatý nástřel nabídkových variant dokázal dotáhnout do efektivnější podoby.
Keď nevieš oceniť sám seba, tak ťa neocenia ani tvoji klienti. A Romanov kurz za tú cenu a uvedomenie fakt stojí. Pripravil mi plno mindblow momentov, ktoré výrazne zmenili môj pohľad na cenotvorbu a prinútili ma premýšľať nad svojou hodnotou.

Či už spočítanie minimálnej hodinovej sadzby, nastavenie správnych cien pre obsahové projekty a služby, využívanie variantných cenových ponúk, alebo zmena kritického pohľadu na normostranu – to všetko dostaneš naservírované v prehľadných lekciách a materiáloch. Na debilné otázky a blbé poznámky (môj prípad) ti zase trpezlivo odpovie na Q&A stretnutiach.

A čo je najviac #popitchi? Kúzelný Roman ti pri každej vhodnej príležitosti (doslova) vyčaruje úsmev na tvári. Tak choď do toho, nech sa z tvojho „lacného Lidlu“ stane „tá správna voľba“! 😁
Z kurzu o cenotvorbě od Romana jsem absolutně nadšená! V malém českém rybníčku moc materiálu k cenotvorbě služeb není, proto jsem neváhala ani chvilku, když jsem dostala doporučení na Romanův kurz a obratem zakoupila.

A to nejsem copywriter, vše se dá aplikovat i do jiného prodeje služeb. Z kurzu si odnáším spoustu zajímavých aha momentů a nápadů, teď jen doladit a vypustit do světa.

Moc doporučuji všem, kteří si s naceňováním svých služeb neví rady!
Roman je výborný lektor – lidský, opravdový, příjemný. V kurzu odhalil cenné trumfy, dozvěděla jsem se plno nového, uvědomila jsem si, co dělám špatně a co můžu snadno zlepšit. Dostala jsem odpovědi na otázky, které mi v hlavě běžely už dlouho. Už v průběhu kurzu jsem začala se změnami v cenách i cenových nabídkách a mám první příjemné výsledky. Kurz pro mě byl investicí, která se mi vrátila ještě před poslední lekcí. Věřím, že kurz posune zkušené kopíky a nováčkům pomůže vyhnout se chybám v naceňováním. Lituji jen jediné věci – že Roman s kurzem nepřišel už dřív. 🙂
Romane, velké díky, že jsi takový kurz připravil. Přestože jsem se moc aktivně nezapojovala, tak jsem pečlivě zhlédla všechna videa a poctivě si psala poznámky (mám desítky popsaných papírů), které mi velmi pomohly ujasnit si, jak si vlastní práci ohodnotit a svou cenu komunikovat směrem ke svým zákazníkům. Jsem v začátcích, takže pro mě všechno bylo WOW a velmi cenné byly i dotazy a komentáře od ostatních účastníků kurzu.
Kurz mi přinesl ucelený a velmi dobře strukturovaný vhled do problematiky cenotvorby v oboru copywritingu. I když je copy jen jednou z oblastí, kterým se věnuji, dala mi videa spoustu inspirace, kterou uplatním i v dalších oblastech své práce. Měla optimální délku, informace byly zpracovány velmi přehledně, jednotlivá témata na sebe volně navazovala, ale zároveň se dala sledovat v různém pořadí – podle toho, jak mě které zajímalo. (Rozhodně ale doporučuji zhlédnout všechna – fakt to stojí za to!) 😉

Oceňuji i rozdělení výukových materiálů na „videa“ a „další doplňkové materiály a tipy“, kde jsou přehledně uvedené odkazy na další zdroje. Líbilo se mi i to, jak se dala jednotlivá témata označovat fajfkou „Hotovo“, a na první pohled jsem tak měla jasno, co už jsem viděla a co mi ještě zbývá prozkoumat. PS: Speciálně bych chtěla vyzdvihnout Romanův přednes. Jeho dikce i barva hlasu jsou velmi příjemné a celé zpracování je skutečně profesionální, ale přitom nepostrádá vtip. Velký palec nahoru 😉
Kurz byl vážně super. Líbila se mi jeho struktura a prokládání živých vysílání. Reakce na dotazy byly jasné, žádné plané rady.

Hodně silná část jsou variantní nabídky a obecně prodej času po nějakých větších celcích. To samé přípravná fáze, započítání rezervy nebo náročnosti projektu i to, jak třeba přistoupit k tomu, když copywriter dělá něco nad rámec své odbornosti (v tomto případě např. wireframe).

Je jasné, že dost rad je specifických a uplatní je hlavně copywriteři, ale myslím, že kurz pomůže i dalším profesionálům na volné noze. Důležitý je totiž podle mě celkový přístup k tomu, jak o naceňování vůbec přemýšlet. A v tomto jsou tvé postupy velmi inspirativní.
Kurz mě přiměl se více zamyslet, kam se chci posunout a jak by mohla spolupráce s klienty vypadat. Dal mi ucelené informace o cenotvorbě od základů po pokročilejší metody, které mě dřív nenapadlo v copywritingu využívat. Normostrany si u mě zlepšily reputaci. 😀 Ukázal mi, že je normální a oprávněné svou práci pravidelně zdražovat, obzvlášť u dlouhodobých klientů, kde postupem času tvořím mnohem efektivněji.

A největší AHA momenty? Kvalita copy je must, ale cenu můžu variovat na jiných faktorech. Zasloužím si dobře zaplatit i za něco, co mě napadlo během chvilky – hodnota mé práce nespočívá v tom, jak moc se „nadřu“.

Kurz má jasnou strukturu, lekce jdou rovnou k věci bez zbytečné omáčky, Romanův projev je příjemný. Líbilo se mi, že se na Q&A vysílání vždycky pečlivě připravil a poskytl nám chytrou tabulku, která cenu počítá skoro sama. Bonusová vysílání byla super přínosná!

Doporučuju kurz každému, kdo si chce udělat pořádek v cenách i podmínkách spoluprací a zvednout (nejen) copywriterské sebevědomí. 😊
Moc se mi líbilo, jak jsi celý kurz vedl a v jaké náladě se nesl.

Přinesl mi mnohem hlubší a ucelenější vhled do cenotvorby, za což jsem velmi vděčná. A ano, po kurzu jsem si zvýšila hodinovku. Díky tobě od teď čeká moje ceny pravidelná údržba. Co mi ale kurz přinesl především, byla velká motivace dál na sobě pracovat, více se profesionalizovat a nezakrnět.

Taky jsem se konečně dokopala investovat do profesionálního webu a myslet na všechny možné varianty, které v mém podnikání můžou nastat. Profesionalita tvoje i mých spolužáků mě zkrátka inspirovala.

A AHA momenty? Že účtování na normostrany možná není špatné, že stálí klienti nemusí být nutně ta nejvyšší podnikatelská meta a že fakt, že jsem plně vytížená, není zas tak super, jak by se mohlo zdát. U živáku s Magdou Čevelovou jsem si uvědomila, že skutečně nezáleží na tom, jak to mají ostatní, ale jako to chci a potřebuju já. Zkrátka mi celý kurz dal strašně moc.
Kurz mě hodně nakopl a ukázal mi, že naceňování není jen o hodinovce a ceně za NS. Pustila jsem se do čtení knihy Na volné noze, trackuju si čas a postupně dávám dohromady obraz toho, jaké služby chci nabízet a pro koho. Ještě to chvíli potrvá, ale doufám, že nakonec na volnou nohu přece jen vykročím. Velmi mile mě překvapilo, že jsme mohli nakouknout do tvých tabulek a cenových nabídek a řešit konkrétní problémy z praxe. Největším překvapením byly asi variantní cenové nabídky, ty se mi hodně líbily. Pak také paušály. Plus pro mě bylo důležité vidět, jak máš s klienty jasně nastavená pravidla, přes která nejede vlak. Na to se chci hodně zaměřit.
Romanův kurz mi přinesl vyšší cenotvorbový sebevědomí a spoustu možností, jak naceňovat. Třeba o jednotce „člověkoden" jsem do tý doby neměla ani páru. Stejně jako o správným projektovým naceňování. Možná budete stejně jako já hned po kurzu přeťukávat ceník, služby i svoje myšlení o tom, jakou zakázku vzít a co zůstane v kolonce „no go". A navíc – fajn kolegové a Romanův lidský přístup vám celé proplouvání kurzem ještě víc zpříjemní.
Co mně kurz přinesl? Úúúúúúúplně nový pohled na cenotvorbu. Celé od začátku do konce to bylo jedno velké ahá.

Videa jsou skvěle připravená, přehledná, snesitelně dlouhá (nejsem videový typ). Živá vysílání jsi moderoval fenomenálním způsobem.
Co mi kurz dal? Sebevědomí. Komplexní vhled do práce s cenou. Chuť a odvahu udělat první změnu a nebát se s cenou pracovat průběžně. A taky kontakty na kolegy a kolegyně. Díky kurzu jsem rovněž pochopila, že svou cenou přitahuju a odrazuju klienty. Kurz je přehledný, velmi detailní, otevřený, dává prostor k otázkám. Romane, díky!
Kurz mi přinesl spoustu AHA momentů a prozření, že jsem to roky dělala blbě, že je do toho potřeba pořádně šlápnout, že není „super“ ani „hodné“ být pod cenou.

Hned se mi povedlo zdražit, spustit další službu a zavést novou cenotvorbu.
Kurz mi dodal sebejistotu pro naceňování a jednání s klienty, spoustu super nových informací k alternativním naceňováním a konkrétní postup, jak na to.

Největší AHA momenty jsem zažila u variantních nabídek a projektového naceňování.
Romanův kurz cenotvorby byl pro mě game-changer. Do copywritingu jsem naskočila pozdě, smířená s tím, že musím pár let zákonitě trpět na nízký peníz. Ale na to jsem ve 40 neměla čas a vlastně ani chuť. Po letech v překladech a korekturách jsem tušila, že psát umím, ale vůbec jsem si nevěřila a neznala hodnotu svojí práce.

V kurzu jsem se naučila, jaké existují možnosti naceňování, jak komunikovat zdražování a zlevňování nebo třeba jak efektivně odbavovat poptávky. Taky jsem pochytala spoustu know-how mezi řádky. Během kurzu jsem vystavila svou první fakturu za cenu, kterou jsem si byla jistá, a hned po skončení jsem si hodinovku zvedla. Roman umí kouzlit nejen se slovy, ale i s mindsetem. Neváhejte.
Roman mi naservíroval přehled možností, které mi můžou pomoct k tomu, co jsem od přechodu na volnou nohu chtěla: pracovat míň. Kurz mě pošťouchl k tomu, abych nenaceňovala jen po hodinách a nesnažila se i nacenění stáhnout co nejníž, ale naopak si hrdě stála za svou cenou a klidně nabídla něco navíc za víc peněz. Sedělo mi, že jsou videa kratičká. Obecně nemám videa moc ráda, protože si je nemůžu rychle proletět a zjistit, která část pro mě bude nová a užitečná, ale tady bylo všechno pěkně koncentrované a videa krátká, takže jsem je stíhala skoro každý den.
Ocenila jsem step-by-step návody pro jednotlivé fáze a typy cenotvorby i vyjednávání zakázek. Bylo fajn to srovnat s vlastními postupy a posunout je zase trochu dál. Pro mě byla ohromná úleva si jasně stanovit hranici v tom, čím se (ne)zabývat ve fázi naceňování poptávky. Díky tomu teď šetřím spoustu času sobě i klientům, když se ukáže, že moje cenová hladina nebo způsob spolupráce je pro ně nevyhovující. Kurz se nesl v pohodové atmosféře, online setkání mi ukázala, že nejsem mimozemšťan, a odnesla jsem si i nové profesní kontakty. Víc takových kurzů!

Ukázka video lekce

Přehled lekcí

L1 – Minimální hodinová sazba (18:29 min.) 
Pro někoho možná opáčko, pro jiného úplně nový pojem. Hned na startu našeho kurzu si srovnáme mířidla a vypočteme si minimální hodinovou sazbu. Pomůže nám pak se stanovením skutečné hodinovky a ta pak zase se spoustou dalších metod cenotvorby. MHS je taky mocná psychologická zbraň, která nám dodá kuráž říkat si o adekvátní peníze a přispívá k podnikatelské pohodě.
 
L2 – Cena za hodinu práce (20:00 min.)  UKÁZKA

Minimální hodinová sazba je pouhý nástroj, nikoliv cíl. Kolik k ní přihodit a na co myslet při stanovování skutečné hodinovky? K čemu dalšímu hodinová sazba slouží? Je dobré mít jednotnou hodinovku nebo se vyplatí mít několik sazeb?

 
L3 – Cena za normostranu (19:37 min.)
Naceňování podle normostran nemá v copywritingu příliš dobrou pověst. Co za tím stojí? A je fakt nesmysl účtovat copy po normostranách? Malá nápověda z reakci absolvent kurzu: „Nikdy jsem si nemyslel, že mě někdy někdo tak nadchne pro naceňování pomocí normostran.“
 
L4 – Balíčky služeb (25:02 min.)
Jak zabalit copy služby do lákavých balíčků, aby se líbily klientům a vám přinášely více jistoty, spokojenosti i peněz? Posvítíme si na balíčky článků, manday, kombo balíčky, kreativní balíčky, předplatné zvýhodněných hodinovek či normostran nebo specifikum známé pod pojmem služba jako produkt.
 
L5 – Paušální odměny (14:52 min.)
Paušál je jednou z nejvýhodnějších metod cenotvorby. Jaké má přednosti a jak se liší od cenových balíčků? Kromě odpovědí na tyto otázky vám také poradím, jak si paušál nastavit, abyste na něm nebyli tratní, a přidám pár tipů na to, jak můžete inkasovat paušál za členství v různých copywriterských službách.
 
L6 – Projektové naceňování (21:12 min.)

Tato lekce bude hodně praktická. Nechám vás nahlédnout do interaktivní tabulky, která mi pomáhá s výpočtem ceny za projekt, a ukážu taky to, jak vypadá moje cenová nabídka.

 
L7 – Variantní cenové nabídky (23:01 min.)

I v copywritingu existují klienti, kteří si rádi připlatí za prémiové služby. Pokud ale naceňujete svou práci jen pomocí hodinovky, těžko jim nějaký ten copy luxus nabídnete. S variantními cenovými nabídkami to naopak možné je. Tato metoda cenotvorby vám navíc pomůže proměnit více poptávajících v zákazníky a podstatně vám zvedne zisky. Účastníci kurzu říkají, že už první spolupráce uzavřená na základě variantní nabídky jim vrátila investici do tohoto kurzu.

 
L8 – Cena za slogany a názvy (13:58 min.)

Sloganotvorba a naming se dost podobají umění. A to i z hlediska cenotvorby. Takovému malíři taky neplatíte jen přímé náklady za plátno, použité barvy a opotřebení štětce. Tak kolik si tedy říkat za slogany a názvy? Co všechno zahrnuje výsledná cena? A jak ji „prodat“ klientům?

 
L9 – Další formy odměn (15:07 min.)

Má cenu pouštět se do práce za příslib či za referenci? Vyplatí se účast ve výběrových řízeních? Jak je to s bartery? A co tzv. success fee a satisfaction fee v copywritingu? Je kontraktorství výhodou, nebo skrytou hrozbou?

 
L10 – Cena konzultací (16:31 min.)

Proč by měla být hodinová sazba za konzultace vyšší než hodinovka za běžnou práci? Co vše se strhává ze zaplaceného času? A na co nezapomenout při nastavování podmínek?

 
L11 – Jak zefektivnit poptávací tanečky (14:07 min.)

Vytvořit individuální cenovou nabídku, to stojí čas a energii. Výsledek je přitom nejistý. Abychom se vůbec dostali k placené práci, je dobré si uvědomit, že není potřeba posílat nabídky každému, kdo nás poptá. V této lekci vám představím sérii filtrů, které mi pomáhají oddělit poptávkové zrno od plev.

 
L12 – Zálohy, upomínky a pohledávky (12:13 min.)

Co dělat proto, aby byl seznam vašich dlužníků prázdný? Jaké páky nasadit do akce, když vám přeci jen někdo nezaplatí? A vyplatí se vůbec vymáhat pohledávky?

 
L13 – Slevy (11:50 min.)

Copywriterský pohled na slevovou politiku. Proč a jak ne/dávat slevy? Jak mít vysokou BATNU? A co je to chtěné chování klientů?

 
L14 – Zdražování a zlevňování (12:45 min.)

Jak poznám, že je nejvyšší čas zdražit? O kolik ne/zdražovat? Jak si zdražení obhájit sám před sebou? Jak zdražení oznámit klientům? A je zlevňování projevem neúspěchu? 

 
L15 – Další cenotvorbové tipy (11:59 min.)

Nakonec vytáhnu z klobouku další cenotvorbové zkušenosti a tipy, které tematicky nezapadly do žádné z předchozích lekcí. Posvítíme si na (ne)výhody veřejného ceníku. Probereme naceňování podle bonity i mýtus bonitního klienta. Ukážeme si v praxi princip cenové kotvy v copywritingu a zamyslíme se nad  (pseudo)výběrovými řízeními.

 
Bonus – 3 trackovací fígly (17:27 min.)

Jak pracovat s projektovými stopkami? Jak při fakturaci nepřijít o peníze? Jak si pohlídat plnění finančních cílů?

Součástí každé lekce jsou navíc i pečlivě vybrané odkazy na další studijní materiály.

Recenze Vladimíra Vaněčka: 

Nejlepší kurz cenotvorby pro copywritery? Už existuje!

Nečekejte monotónní, suchopárnou přednášku. Videokurz se sice opírá o prezentační slidy, ale autora máte pořád na očích. Informace předává s humorem, v lehce stravitelné formě a v příjemném tempu. Kdo zažil jeho přednášku na Copycampu, ví, že prezentovat umí na jedničku.

Tipy a rady opírá o osobní zkušenosti z doby, kdy cizeloval vlastní ceník a způsob naceňování svých copywriterských služeb.

Dozvíte se, jestli někdy zdražuje nebo zlevňuje, případně proč a jak. Nechybějí ani historky o různých zádrhelech a šlamastikách, které celou problematiku zlidšťují.

Cena měsíčního online kurzu

6 900 Kč

(279 €)

Co je v ceně

Přihláška

Co vás ještě zajímá

Kurzem prošli jak copywriteři, kteří čerstvě vykročili na volnou nohu, tak i ti, kteří se jako freelanceři živí více než 5 let. Kurz je koncipován jako kompletní průvodce cenotvorbou v copywritingu. Pokud patříte mezi nováčky, je jasné, že hned nevyužijete například nastavování cen pro konzultace. Ale až za pár let dospějete v konzultanta, i tohle info oceníte. Ostřílení bardi (rekord drží účastník s 20letou praxí v copy) si chválí hlavně pokročilejší metody cenotvorby (třeba variantní cenové nabídky), ale AHA momenty zažívali i v úvodních lekcích.

Kurz aktivně poběží od 1. do 29. února. Videa pak budete mít k dispozici ještě další 2 měsíce, tedy do 30. dubna. Pokud si ale budete chtít něco z kurzu zopáknout později (třeba po roce), můžete si dokoupit přístup ke všem videím.

 

Začneme vždy v 10:00. A skončíme, až se dozvíte, co potřebujete.

Všechny živáky si budete moci pustit ze záznamu.

Na všechna živá vysílání můžete pokládat otázky i dopředu písemně.

Kurz je sice tvořen z pohledu freelance copywritera, ale na své si v něm přijdou i zástupci agentur (a nemusí to být vyloženě copywriteři). Pročetli jste si obsah kurzu, ale pořád si nejste jistí, jestli pro vás moje zkušenosti, rady a triky budou přínosné? Ozvěte se mi. Rád to s vámi proberu.

Jasně! Kurz je šit přímo pro copywritery, a tak je logické, že právě ti si z něj odnesou nejvíce. Řada přístupů, metod a postřehů ale platí i v dalších profesích. Kurz už v minulosti absolvovali například virtuální asistentka, elektro inženýr, infopodnikatelka, mentorka monitorek, zakladatelka homeopatické asociace, správkyně FB reklam, účetní nebo PíáRistka. Každý z nich si v kurzu objevil to své.

Do kurzu se ale můžete přihlásit až do 31. 3. 2025. Další termín kurzu plánuju na jaro 2026.

Platit můžete pomocí rychlého bankovního převodu (pro ještě snadnější platbu se vám zobrazí QR kód) nebo platební kartou.

Určitě. Cenotvorbu s kolegy copywritery řeším také při konzultacích, mentoringu nebo mastermindu.

Všechna práva vyzvoněna. | Copywriter Roman Věžník

roman@veznik