mastermind

pro copywritery

Síla sdíleného know-how

Co vám přinese mastermind pro copywritery

Až 5 různých pohledů na každé vaše téma

Trápí vás nějaký copywriterský problém? Zasekli jste se na mrtvém bodě? Stojíte na rozcestí a potřebujete nasměrovat? Požádejte kolegy o zpětnou vazbu na své plány, trable nebo zapeklité situace. Dostanete nezaujatý pohled od ostatních členů a také ode mě.

Konstruktivní diskuze

Uzavřená skupina stejně zaměřených lidí poskytne bezpečné prostředí pro přínosné diskuze – jak v online setkáních, tak na Facebooku. Řešit lze nejen čistě copywriterské záležitosti, ale také můžeme společně ladit systém vaší práce, vybírat nejvhodnější nástroje pro vaše potřeby nebo pomáhat s rozmary klientů.

Nakouknutí pod pokličku kolegů

Ze společných setkání si vždy odnesete víc než jen zpětnou vazbu na vaše téma. Obohatí vás také návrhy na řešení situací, se kterými se potýkají ostatní copywriteři. AHA momenty vám ale přinésou už i vaše přípravy na online setkání.

Jak to probíhá

6 tříhodinových online setkání

Každý měsíc se sejdeme na 3hodinové online setkání. Konkrétní termíny probereme až podle možností účastníků. Ale už teď je jasné, že to bude vždy v pracovní den (kromě pátku) od 17:00 do 20:00.

Maximálně 5 účastníků + 1 průvodce

Na každém setkání představíte téma, které byste chtěli probrat s ostatními. Kolegové vám poskytnou svůj pohled na věc. Své rady a doporučení nakonec přidám i já. Vždy se dostane na všechny, takže z každého setkání si odnesete až pět různých názorů na vaše téma.

Podpůrná skupina na Facebooku

Po celý půlrok můžete s ostatními průběžně diskutovat v uzavřené FB skupině. Můžete v ní ale také s předstihem nadhodit téma, které chcete probrat na online schůzce, aby se na něj mohli ostatní dobře připravit. Ve skupině můžete rovněž sdílet svoje pokroky, poznatky, tipy...

Mastermind povede Roman Věžník

copywriter Roman Věžník kouzlí se slovy

Jsem copywriter na volné noze. Textovou osvětu šířím zdarma na blogu i v projektech Přepišme.toCopyhubky. Píšu svérázný newsletter o copywritingu.

Natáčím Kouzla pro copywritery. Založil jsem Copypátečníky – uzavřenou skupinku pokročilých copywriterů. Můžete mě znát z konference CopyCamp nebo z pořadu Copýtko.

Model prověřený Copypátečníky

Mastermindový model používáme také na většině setkání Copypátečníků. To je skupinka pokročilých copywriterů, kteří se vzájemně posouvají pomocí online meetingů i průběžných diskuzí v uzavřené FB skupině. Tady jsou ohlasy na mastermindové večery:

Setkávání Copypátečníků jsou jako láska se zadanou dívkou. Víte, že z časových důvodů a osobního života dalších účastníků se úplně nemůžete setkávat každý den, ale o to víc se těšíte na společné minuty (už nejsem nejmladší...), které pokaždé končí nadmíru uspokojivě, až se vám nechce zase zpátky domů.
Martin Klusoň
Martin Klusoň
marketingový ředitel v KROUPAHELÁN
Mastermind formát jsem si oblíbil jako profesní kruh důvěry a povolený know-how doping v jednom. Otvírá dveře ke zkušenostem ostatních účastníků, inspiruje a pomáhá vidět copywriterská zadání z různých úhlů pohledu. Pokud potřebujete vykročit z izolace a ze zajetí vlastních pracovních stereotypů a probrat pracovní výzvy v přátelském prostředí, budete se na každé sezení mastermindu určitě těšit. Jako já.
Jsem rok a půl na volné noze. To s sebou nese dvě nevýhody. Zaprvé už kolem sebe nemám kolegy z agentury, se kterými bych mohla probrat, co nového v oboru. Zadruhé je pořád spousta oblastí, ve kterých jako relativně čerstvý volnonožec tápu a řeším je metodou pokus-omyl. S obojím mi Copypátečníci pomáhají. Konečně mám bandu, se kterou pravidelně probíráme názory a nápady, sdílíme tipy a rady, a já mám pocit, že v tom volnonožení nejsem tak úplně sama. Navíc si vážím toho, že společný čas využíváme do poslední kapičky, protože nemusíme probírat copyzáklady a můžeme stavět na tom, co už všichni umíme a víme.
I když nejčastěji (a rád) tvořím sám, nejlepší inspiraci do další práce vždycky posbírám od kolegů z oboru. A v tom jsou naše copy-setkání a diskuze nedocenitelné. Dobrá konstruktivní facka mě prostě nakopne líp než vodka s Red Bullem. A to poplácání po zádech od někoho jiného než sebe samého je taky tak nějak příjemnější. Roman Pokustón Věžník ukázal, že není jen kouzelník přes slova, on to ten kluk umí i s vedením akcí. A za to dík!
Do Copypátečníků jsem šel po hlavě, sotva jsem si ten nápad přečetl. Zkrátka jsem tam chtěl být. Co chtěl, musel! Měl jsem za to, že to bude pecka. A měl jsem dobrý čuch – je to pecka! Z každého setkání s partou kopíků odcházím s haldou papírů, popsaných koncentrovaným, neředěným know-how a dobrými nápady. Každé setkání odšpuntovává i mě samotného, vždycky mě posune, nakopne, usměrní. Není moc míst, kde dostanete šanci nakouknout do hlavy lidem, kteří v ní něco mají. Byl jsem tehdy zatraceně chytrý, že jsem se hned přihlásil.

Cena půlročního mastermindu

 12 000 Kč včetně DPH

To je jen 666 Kč za 1 hodinu online setkání 

a 66 Kč za každodenní podporu ve facebookové skupině.

Co je v ceně​

Co když se mi mastermind nebude líbit?

Co říkají absolventi

Vzpruha pro duši copywritera

Mnoho copywriterů trpí v určité fázi svého vývoje narušenou sebedůvěrou. Obvykle v začátku své kariéry, ale někoho to nepustí nikdy.

Z vlastní zkušenosti mohu říct, že pomáhá vytvořit si svůj copy kruh bezpečí a sdílet v něm s dalšími copywritery strasti našeho řemesla. Jako třeba v Mastermindu Romana Věžníka. Tahle setkání byla nejlepší investicí do mého zdravého rozumu a podnikání.

Zjistíte, že nejste sami. Zjistíte, že některé nároky a požadavky, které se na vás sypou, opravdu nejsou rozumné. Zjistíte, že nejste blázen.
Jestli něco, tak tohle!

Roman je upřímný, spolehlivý, otevřený a zkušený.

Mastermind pro zvídavé a zvědavé p-savce dokáže pořádně nakopnout.

Když se mu to povedlo u mě, povede se to i u vás. To si pište.

Chci do mastermindu pro copywritery

Co vás ještě zajímá

Není začátečník jako začátečník. 😉 Jestli začínáte na volné noze, ale jinak už za sebou máte roky marketingového psaní, rozhodně pojďte do mastermindu.

Pokud ale teprve coby copywriter začínáte sbírat zkušenosti, dejte tomu ještě čas. Aspoň rok intenzivní práce. Ať máte ostatním účastníkům taky co dát. Mezitím vám s rozvojem rád pomůžu třeba formou konzultací či mentoringu.

Důvěra se v mastermindu buduje postupně, ale celkem rychle. Uvidíte, že s každým dalším měsícem se sami budete chtít víc a víc otevřít. Není divu. Všem účastníkům jde o to stejné – v kruhu důvěry probrat to, co je trápí, s čím si nevědí rady nebo v čem si nejsou jistí.

Bé je správně! Na začátku online setkání se sice pravidelně zeptám, co se vám od minule povedlo, ale mastermind rozhodně není přehlídkou chlubílků. Naprostou většinu času si radíme, dáváme zpětnou vazbu, vymýšlíme možná řešení problémů a dělíme se o vlastní zkušenosti i know-how.

Kdepak. Vím, že to tak v některých konceptech mastermindu chodí, ale nejsme ve škole. Aspoň ne v té staré, kterou jsme asi všichni zažili. Během online setkání určitě dostanete spoustu impulzů na to, co byste mohli udělat. Jestli se do toho ale opravdu pustíte, to bude jen a jen na vás. 

Rozhodně. Většinou řešíme řemeslné věci, dělíme se o osvědčené postupy, přinášíme tipy na aplikace či nástroje, dáváme si zpětnou vazbu…

A když přijde řeč třeba na cenotvorbu nebo práci s klienty? Překvapí vás, jak inspirativní může být pohled z opačného břehu. Jak pro volnonožce, tak pro agenturní copywritery.

Brány mastermindu se otevírají jen jednou ročně. Jestli o něj máte skutečný zájem, s přihláškou neváhejte. Jakmile se obsadí všechna místa, nezbude vám, než si celý rok počkat.

Jen co mi závazně potvrdíte, že se chcete celý půlrok copywritersky rozvíjet, pošlu vám zálohovou fakturu. Najdete v ní i QR kód, díky němuž je platba extrémně jednoduchá a rychlá. Jakmile mi přistanou dukáty na účtu, pošlu vám poděkování a daňový doklad.

Jasně. Kromě mastermindu vám můžu pomoci prostřednictvím konzultací nebo mentoringu. Každé má svoje. Výběr je na vás. Nejste si jisti, která forma se nejlépe hodí pro vaše záměry a cíle? Napište mi. Probereme to společně.

Všechna práva vyzvoněna. | Copywriter Roman Věžník