Chcete začít s copywritingem? Píšete si marketingové texty sami? Anebo byste zkrátka chtěli psát přesvědčivě, srozumitelně a poutavě? Pak jste tady správně! Rád vás zasvětím do základů copywriterského řemesla.
Naučím vás kouzla, pomocí kterých se dostanete do hlav vašich zákazníků nebo čtenářů. To proto, abyste zjistili, co o vašich službách a produktech chtějí vědět. A taky proto, abyste poznali, pomocí jakých slov je přimět k akci.
Ukážeme si, jak vyladit tonalitu vašich textů. Pod mikroskopem prozkoumáme strukturu dobrého copy. A na závěr z klobouku 🎩 vytáhnu osvědčené triky, zlepšováky a pomocníky. Prostě fígly, které vám usnadní psaní a pomůžou k lepším textům.
Copywriting má spoustu podob, útvarů a disciplín. Každá z nich má svá specifika. Jinak se píšou posty na sociální sítě, jinak se tvoří webové copy a zase trošku jinak vznikají texty pro newslettery. Přes všechny dílčí odlišnosti mají všechny copywriterské disciplíny společný základ. Principy, postupy a zákonitosti, které vám pomůžou k lepšímu copy. A právě na ty si během školení posvítíme.
Na své si přijdou:
📆 27. listopadu 2024 10:00–15:00
📍 Praha Holešovice – U Průhonu 1516/32 (Meet Room Martina Světlíka)
🪑 10 účastníků
💰 2 900 Kč
Moc děkuji za opravdu přínosné školení. I přes můj problém v udržení pozornosti, jsem Vás zvládla vnímat celou dobu na 100 % a to je největší poklona, kterou Vám můžu dát. 🎩😀
Zuzana Mynářová
Vaši práci jsem doposud neznal, mile mě překvapila. Je svěží, a když to řeknu nafoukaně, podařilo se Vám upoutat mou pozornost na prakticky celou dobu.
Tomáš Chovanec
Romane, Vy mě prostě bavíte, takže jsem si školení moc užila. Bylo pro mě rozhodně přínosem. Z klobouku jste vytáhl praktická esa, takže určitě většinu z nich vyzkouším.
Janka Urbanová
Po dlouhé době jsem byla na školení, které mi rychle uteklo a ani chvilku jsem se nenudila. I když copy jako takové není něco, čemu bych se v tuhle chvíli přímo věnovala, přišlo mi to obohacující a jako skvělý základ pro psaní obecně. Pokud bych se tomu někdy chtěla začít věnovat, určitě bych si na školení vzpomněla. Je vidět, že jste profík a navíc to umíte skvěle podat. Oceňuji dynamické tempo prezentace proložené vtípky i praktickými příklady. Přišlo mi to vážně bezva.
Štěpánka Veselá
Školení velmi příjemné, přirozeně plynulo a hezky navazovalo. Obsahovalo dobře shrnuté základy, doplněné o příklady. I přesto, že to nebylo mé první školení copy jsem si odnesla spoustu nových nástrojů, technik a tipů na to, jak ke copy přistupovat.
Markéta Nováková
Líbilo se mi příjemné prostředí a atmosféra školení. Informace byly podávány srozumitelně, lidsky a s důvtipem. Jako když vám zkušený kolega chce předat své know-how a chce si být jistý, že vše chápete. Přestože mám v sešitu horu poznámek, tak celé školení neskutečně rychle uteklo a zanechalo čistou radost z nově nabytých znalostí. Děkuji.
Kateřina Niederle
Vaše školení bylo po dlouhé době konečně poutavé od začátku do konce. Plné praktických ukázek a tipů, které zařadíme do našeho pracovního procesu přípravy textů.
Lucie Vondráková
Ďakujem za posedenie, bol to príjemne strávený čas, kde som si učesala svoje (ne)znalosti, potvrdila si, že niečo robím správne a že niekde by to mohlo ísť aj lepšie. :-) Školenie je vhodné pre copywriterov, ktorí začínajú ale aj pre ľudí, ktorí majú písanie textov v bežnej (nie hlavnej) náplni práce. Školiteľ bol príjemný a podelil sa o svoje cenné rady a skúsenosti z praxe.
Martina Vrábeľová
Bylo to oči otevírající, profi připravené a profi vedené školení dobrého učitele, správně přizpůsobené připravenosti/úrovni žáků. Z daného školení jsem si odnesl komplexní náhled, jak pracovat na přípravě i na finální podobě textů vedoucích k prodeji. A už první úpravy textů na našem firemním webu jsou oproti jejich původním verzím o polovinu kratší a více k věci. Bonusem navíc bylo Romanovo profesionální a zároveň příjemné vystupování.
Antonín S.