Ceník copywritingu

aneb Korunový ciferník copywriterských služeb

Korunový ciferník

Krátká verze


Pro ty, co spěchají: Beru si 1 800 Kč za hodinu té nejčistší práce.

Orientační ceník copywritingu

Web copywriting

Špičkové texty pro weby začínají na 35 000 Kč.
Ale víte jak. Není web jako web. Některý řekne vše na jedné stránce, jiný toho má na srdci podstatně víc. Copywriting pro tyto rozsáhlejší webové prezentace se pohybuje v desítkách tisíc, ale může se přehoupnout i do šesticiferných sum. Je na nich totiž fakt práce jak na kostele – i pro Věžníka. Stojí výsledek za ty prachy? To račte posoudit sami. Třebas podle ukázek web copywritingu, který jsem už vykouzlil. Anebo podle referencí.

Slogany a názvy

U nich jsou částky stabilní jako střed ciferníku mé copy věže:
3 návrhy vás přijdou na 29 000 Kč.
5 návrhů vám vymyslím za 37 000 Kč.
Cena zahrnuje i výhradní licenci na 1 vybraný název nebo slogan.

Audit textů

Jistotu, že ve vašich textech nic neskřípe, můžete mít už od 6 900 Kč.
To za klidné spaní jistě stojí. Konkrétní cena se odvíjí od rozsahu auditu. Závisí rovněž na tom, jak si budete přát texty probírat. Chyby vám můžu popsat ve videu, rozebírat je lze online, anebo taky naživo tváří v tvář.

Konzultace

2 500 Kč za hodinu. Proč stojí hodina konzultací více než hodina copywritingu? Při konzultacích se s vámi dělím o kondenzované know-how. Získával jsem ho léta. Vy ho dostanete za pár desítek minut, ale může vás posunout o světelné roky. ;-)

A co konkrétního se během konzultace dozvíte? Představte si ji třeba jako mé komentáře u projektu Přepišme.to. Na vaše texty nebo marketing kouknu kritickým okem, odhalím slabá místa a doporučím, jak je hodit do cajku. Ale na samotný copywriting si pak můžete bez obav najmout někoho levnějšího.

Copyosvětovny

Osvětu ve vašem firemním světu rád provedu také ve formě, které se běžně říká školení či workshop. Ale nebojte. Nepřijedu s univerzální prezentací, podle níž bych z rukávu sypal jedno provařené moudro za druhým. Čeká vás vybalancovaná dávka teorie a praxe založená výhradně na vašich textech. Z klobouku vytáhnu nejen návrhy na vylepšení vašeho copy, ale taky triky a fígle, která vám usnadní psaní.

Co za to? Jsem skromný kluk. Místo provolávání slávy se spokojím s finanční odměnou. Její výše roste s náročností programu. Ale rozhodně se nedotýká nebes, protože začíná už na částce 39 000 Kč. Zdá se vám to hodně? To víte – univerzální slide show mě zkrátka neba a příprava akce na míru zabere desítky hodin. Ale taky vám toho přinese daleko víc než školení založené na cizích textech a hraběcích radách.

Fakt je nacenění copywritingu taková věda?

Chápu, že by se vám tu asi nejvíc líbil online kalkulátor, který by během nanosekundy vyplivl konečnou cifru. Ale tak jednoduché to bohužel není. Podobně jako je jedinečná každá lidská bytost, tak je unikátní i každý copywritingový projekt. Fráze? Ale kdeže!

Byznys mých klientů spadá do nejrozličnějších oblastí a já nejsem brouk Pytlík, který všude byl a všechno zná. Na rozdíl od něj tedy musím o každém projektu dost věcí nastudovat. Někdy to zmáknu za pár hodin v online prostředí. Jindy je prostě nejlepší vydat se přímo třeba do výrobny a tam vše nasát na vlastní smysly. V potaz musím brát také kvalitu podkladů, které mi ten či onen špičkových textů chtivý zákazník poskytne. Veškeré projekty proto naceňuji individuálně. Na základě hodinové sazby 1 800 Kč.

Hodně? Milí zlatí poptávající, ke copywriterovi se neobjednáváte každou chvíli jako třeba ke kadeřníkovi. Peníze vynaložené za copywriting nejsou provozními náklady, ale investicí. Investicí, která vám pomůže vydělat další peníze. Investicí, kterou děláte jen párkrát za život. Podobně jako jen párkrát za život stavíte dům.

Nenechte se odradit hodinovkou. Raději si přečtěte článek Jak drahý je levný copywriter. Dozvíte se v něm, že levný copywriter je jako nezateplený barák. Když si ho pořizujete, jásáte nad cenou. Ale už po první faktuře za provozní náklady budete slzet. A nejspíš ne štěstím. V článku taky poznáte 17 výhod „drahého“ copywritera. Ale abyste neřekli, že jsem vydřiduch, prozradím vám, jak za copywriterské služby ušetřit.

Je to prosté. Stáhněte můj čas, který budu muset do vašeho projektu investovat, na minimum. Jak? Inu, základem jsou kvalitní podklady. Máte analýzu klíčových slov? Nechali jste si proklepnout konkurenty? Udělali jste poctivý průzkum mezi svými (potenciálními) zákazníky? To je jen hrstka příkladů, které mi ušetří hodiny při poznávání vašeho byznysu a zároveň udělají radost strážci vaší pokladny.

Mezi další šetřítka patří dlouhodobá spolupráce. Je totiž celkem jedno, jestli chcete „jen“ napsat supr dupr stránku O nás nebo rovnou otextovat celý web. Poznat vás musím tak jako tak. Ve druhém případě se náklady na seznámení s vaším byznysem rozloží do většího penza odvedené práce.

A jak je to s platbami za copywriting?

U nových zákazníků a rozsáhlých projektů se do práce pouštím po uhrazení zálohy. Při tvorbě sloganů a názvů a rovněž u konzultací vyžaduji vždy plnou platbu předem. Stálí klienti dostávají fakturu až v okamžiku, kdy už nad hotovými texty skáčou radostí.

Dává vám to smysl?
OK.
Plácneme si?