Korunový ciferník
aneb „Kolik nás copywriting bude stát?“

Chápu, že by se vám tu asi nejvíc líbil online kalkulátor, který by během nanosekundy vyplivl konečnou cifru. Ale tak jednoduché to bohužel není. Podobně jako je jedinečná každá lidská bytost, tak je unikátní i každý copywritingový projekt. Fráze? Ale kdeže!

Roman Věžník kouzlí (se) slovy
Kolik stojí copywriting

Byznys mých klientů spadá do nejrozličnějších oblastí a já nejsem brouk Pytlík, který všude byl a všechno zná. Na rozdíl od něj tedy musím o každém projektu dost věcí nastudovat. Někdy to zmáknu za pár hodin v online prostředí. Jindy je prostě nejlepší vydat se přímo třeba do výrobny a tam vše nasát na vlastní smysly. V potaz musím brát také kvalitu podkladů, které mi ten či onen špičkových textů chtivý zákazník poskytne. Veškeré projekty proto naceňuji individuálně. Na základě hodinové sazby 900 Kč + DPH.

Hodně? Nebudu tu obhajovat svoji cenu tím, že kvalitně psát se dá jen pár hodin denně. Ani nehodlám rozebírat, kolik mi z téhle částky po odečtení všech nutných nákladů zůstane. A chápu, že vás nezajímá ani to, jak moc investuji do dalšího sebevzdělávání. Třeba o tom všem jednou napíšu na blog. Teď vám ale místo toho radši prozradím, jak ušetřit.

Je to prosté. Stáhněte můj čas, který budu muset do vašeho projektu investovat, na minimum. Jak? Inu, základem jsou kvalitní podklady. Máte analýzu klíčových slov? Nechali jste si proklepnout konkurenty? Udělali jste poctivý průzkum mezi svými (potenciálními) zákazníky? To je jen hrstka příkladů, které mi ušetří hodiny při poznávání vašeho byznysu a zároveň udělají radost strážci vaší pokladny.

Mezi další šetřítka patří dlouhodobá spolupráce. Je totiž celkem jedno, jestli chcete „jen“ napsat supr dupr stránku o nás nebo rovnou otextovat celý web. Poznat vás musím tak jako tak. Ve druhém případě se náklady na seznámení s vaším byznysem rozloží do většího penza odvedené práce.

Ko-lik? Ko-lik? Ko-lik? Dobrá. Abychom se vzájemně neokrádali o čas irelevantními poptávkami, vyzvoním vám aspoň několik spodních sazeb a dvě naprosto přesné částky.

Orientační ceník copywritingu

Web copywriting

Špičkové texty pro weby začínají na 7 000 Kč.
Ale víte jak. Není web jako web. Některý řekne vše na jedné stránce, jiný toho má na srdci více. A podle toho se liší i ceny.

Slogany a názvy

U nich jsou částky stabilní jako střed ciferníku mé copy věže:
3 návrhy vás přijdou na 12 000 Kč.
5 návrhů vám vymyslím za 16 000 Kč.
Cena zahrnuje i výhradní licenci na 1 vybraný název nebo slogan.

E-mailing

Když si plácneme na trvalou spolupráci, začínají ceny na 4 000 Kč za jeden newsletter, který za vás sakumprásk vykouzlím a pošlu do světa.

Copywriting a obsahové strategie pro sociální sítě

Při postování jednoho promakaného příspěvku týdně se budeme bavit o částce okolo 4 000 Kč za měsíc.

Konzultace

1 500 Kč za hodinu
Proč stojí hodina konzultací více než hodina copywritingu? Při konzultacích se s vámi dělím o kondenzované know-how. Získával jsem ho léta. Vy ho dostanete za pár desítek minut, ale může vás posunout o světelné roky. ;-)

A jak je to s platbami za copywriting?

U nových zákazníků a rozsáhlých projektů se do práce pouštím po uhrazení zálohy. Při tvorbě sloganů a názvů a rovněž u konzultací vyžaduji vždy plnou platbu předem. Stálí klienti dostávají fakturu až v okamžiku, kdy už nad hotovými texty můžou skákat radostí.

Chcete něco víc