Korunový ciferník


„Kolik nás copywriting bude stát?“

Chápu, že by se vám tu asi nejvíc líbil online kalkulátor, který by během nanosekundy vyplivl konečnou cifru. Ale tak jednoduché to bohužel není. Podobně jako je jedinečná každá lidská bytost, tak je unikátní i každý copywritingový projekt. Fráze? Ale kdeže!

Byznys mých klientů spadá do nejrozličnějších oblastí a já nejsem brouk Pytlík, který všude byl a všechno zná. Na rozdíl od něj tedy musím o každém projektu dost věcí nastudovat. Někdy to zmáknu za pár hodin v online prostředí. Jindy je prostě nejlepší vydat se přímo třeba do výrobny a tam vše nasát na vlastní smysly. V potaz musím brát také kvalitu podkladů, které mi ten či onen špičkových textů chtivý zákazník poskytne. Veškeré projekty proto naceňuji individuálně. Na základě hodinové sazby 1 800 Kč včetně DPH. Pokud jste stejně jako já plátci DéPéHá, vyjdou vás moje služby ve výsledku ještě levněji.

Hodně? Milí zlatí poptávající, ke copywriterovi se neobjednáváte každou chvíli jako třeba ke kadeřníkovi. Peníze vynaložené za copywriting nejsou provozními náklady, ale investicí. Investicí, která vám pomůže vydělat další peníze. Investicí, kterou děláte jen párkrát za život. Podobně jako jen párkrát za život stavíte dům.

Nebudu tu obhajovat svoji cenu tím, že kvalitně psát se dá jen pár hodin denně. Ani nehodlám rozebírat, kolik mi z téhle částky po odečtení všech nutných nákladů zůstane. A chápu, že vás nezajímá ani to, jak moc investuji do dalšího sebevzdělávání. Třeba o tom všem jednou napíšu na blog o copywritingu. Teď vám ale místo toho radši prozradím, jak ušetřit.

Je to prosté. Stáhněte můj čas, který budu muset do vašeho projektu investovat, na minimum. Jak? Inu, základem jsou kvalitní podklady. Máte analýzu klíčových slov? Nechali jste si proklepnout konkurenty? Udělali jste poctivý průzkum mezi svými (potenciálními) zákazníky? To je jen hrstka příkladů, které mi ušetří hodiny při poznávání vašeho byznysu a zároveň udělají radost strážci vaší pokladny.

Mezi další šetřítka patří dlouhodobá spolupráce. Je totiž celkem jedno, jestli chcete „jen“ napsat supr dupr stránku o nás nebo rovnou otextovat celý web. Poznat vás musím tak jako tak. Ve druhém případě se náklady na seznámení s vaším byznysem rozloží do většího penza odvedené práce.

Ko-lik? Ko-lik? Ko-lik? Dobrá. Abychom se vzájemně neokrádali o čas irelevantními poptávkami, vyzvoním vám aspoň několik spodních sazeb a dvě naprosto přesné částky.

Orientační ceník copywritingu

Web copywriting

Špičkové texty pro weby začínají na 24 900 Kč včetně DPH.
Ale víte jak. Není web jako web. Některý řekne vše na jedné stránce, jiný toho má na srdci podstatně víc. Copywriting pro tyto rozsáhlejší webové prezentace se pohybuje v desítkách tisíc, ale může se přehoupnout i do šesticiferných sum. Je na nich totiž fakt práce jak na kostele – i pro Věžníka.

Slogany a názvy

U nich jsou částky stabilní jako střed ciferníku mé copy věže:
3 návrhy vás přijdou na 19 900 Kč včetně DPH.
5 návrhů vám vymyslím za 24 900 Kč včetně DPH.
Cena zahrnuje i výhradní licenci na 1 vybraný název nebo slogan.

Audit textů

Jistotu, že ve vašich textech nic neskřípe, můžete mít už od 3 900 Kč včetně DPH.
To za klidné spaní jistě stojí. Konkrétní cena se odvíjí od rozsahu auditu. Závisí rovněž na tom, jak si budete přát texty probírat. Chyby vám můžu popsat ve videu, rozebírat je lze online, anebo taky naživo tváří v tvář.

Konzultace

2 900 Kč včetně DPH za hodinu. Proč stojí hodina konzultací více než hodina copywritingu? Při konzultacích se s vámi dělím o kondenzované know-how. Získával jsem ho léta. Vy ho dostanete za pár desítek minut, ale může vás posunout o světelné roky. ;-)

A co konkrétního se během konzultace dozvíte? Představte si ji třeba jako mé komentáře u projektu Přepišme.to. Na vaše texty nebo marketing kouknu kritickým okem, odhalím slabá místa a doporučím, jak je hodit do cajku. Ale na samotný copywriting si pak můžete bez obav najmout někoho levnějšího.

A jak je to s platbami za copywriting?

U nových zákazníků a rozsáhlých projektů se do práce pouštím po uhrazení zálohy. Při tvorbě sloganů a názvů a rovněž u konzultací vyžaduji vždy plnou platbu předem. Stálí klienti dostávají fakturu až v okamžiku, kdy už nad hotovými texty můžou skákat radostí.

Dává vám to smysl?
OK.
Plácneme si?