Byznys mých klientů spadá do nejrozličnějších oblastí a já nejsem brouk Pytlík, který všude byl
a všechno zná. Na rozdíl od něj tedy musím o každém projektu dost věcí nastudovat. Někdy to zmáknu
za pár hodin v online prostředí. Jindy je prostě nejlepší vydat se přímo třeba do výrobny a tam vše
nasát na vlastní smysly. V potaz musím brát také kvalitu podkladů, které mi ten či onen špičkových
textů chtivý zákazník poskytne. Veškeré projekty proto naceňuji individuálně. Na základě hodinové sazby 1 200 Kč + DPH.
Hodně? Nebudu tu obhajovat svoji cenu tím, že kvalitně psát se dá jen pár hodin denně. Ani nehodlám
rozebírat, kolik mi z téhle částky po odečtení všech nutných nákladů zůstane. A chápu, že vás
nezajímá ani to, jak moc investuji do dalšího sebevzdělávání. Třeba o tom všem jednou napíšu na
blog. Teď vám ale místo toho radši prozradím, jak ušetřit.
Je to prosté. Stáhněte můj čas, který budu muset do vašeho projektu investovat, na minimum. Jak?
Inu, základem jsou kvalitní podklady. Máte analýzu klíčových slov? Nechali jste si proklepnout
konkurenty? Udělali jste poctivý průzkum mezi svými (potenciálními) zákazníky? To je jen hrstka
příkladů, které mi ušetří hodiny při poznávání vašeho byznysu a zároveň udělají radost strážci vaší
pokladny.
Mezi další šetřítka patří dlouhodobá spolupráce. Je totiž celkem jedno, jestli chcete „jen“
napsat supr dupr stránku o nás nebo rovnou otextovat celý web. Poznat vás musím tak jako tak.
Ve druhém případě se náklady na seznámení s vaším byznysem rozloží do většího penza odvedené práce.
Ko-lik? Ko-lik? Ko-lik? Dobrá. Abychom se vzájemně neokrádali o čas irelevantními poptávkami,
vyzvoním vám aspoň několik spodních sazeb a dvě naprosto přesné částky.