AHAbook: Cenotvorba (nejen) pro copywritery
1. 8. 2023
Siri to přelouská za 4 minuty. A vy?

AHAbook: Cenotvorba (nejen) pro copywritery = čtení, které vás obohatí

Každý rok si v kurzu Cenotvorba (nejen) pro copywritery na volné noze připomínám jednu podivuhodnou nerovnici: To, co je pro mě samozřejmé, je pro hafo lidí veleobjevné.

V kurzu ukazuju cenotvorbové metody, postupy a triky, které považuju za naprosto samozřejmé. Není divu. Použil jsem je už nepočítaněkrát. Jenže za tyhle samozřejmosti mi kurzisté tleskají, jásají nad nimi a nadšeně hlásají, že je taky začali používat. A hlavně! Že fungují.

Díky otevřenosti absolventů (které si neskonale vážím) jsem mohl sestavit žebříček jejich cenotvorbových prozření. Slastných momentů, které provázelo nadšené zvolání AHA! Z těchto AHA momentů jsem vyzobal desítku těch, které jsou použitelné i v dalších oborech, a můžou tak vaše podnikání posunout o level výš. Z téhle desítky cenotvorbových prozření jsem vykouzlil AHAbook.

U každého AHA momentu jsem rozebral nejen osvědčené postupy, ale zmínil taky slepé uličky, hrozby a neúspěchy. O těch vypráví hlavně příhody čaroděje Prachyfuče. Jeho protikladem je pak textařský kouzelník Věžník, který vám na konci každé kapitoly prozradí jeden bonusový tip. Pojďme si oba mágy představit.

SEZNAMKA

Prachyfuč

Tohle je Prachyfuč

Poctivec a snaživec, kterému unikají základní principy cenotvorby, a často i podnikání. Mockrát si natloukl ústa i rypadlo, mockrát se brodil podnikatelským fekálem, mockrát to chtěl vzdát. Ale nakonec se vždycky zvedl. Díky pádům se mu roz- svítilo v kebuli a postupně se měnil a měnil, až se proměnil v textařského kouzelníka Věžníka.

Copy kouzelník Věžník

Tohle je textařský kouzelník Věžník

Dobře si pamatuje na svou předchozí podobu. Uvědomuje si, že být profík v oboru je podmínkou, nikoliv příčinou podnikatelského úspěchu. Ví, že o něm kromě profesních schopností rozhodují taky podnikatelské dovednosti. A těm vládne královna Cenotvorba.

S touhle panovnicí si kouzelník Věžník rozumí. Ale protože tomu tak nebylo vždycky a zažil i pády, žaly a zoufalství, umanul si, že bude po světě šířit cenotvorbovou osvětu. Když budu parafrázovat známé moudro, dá se říct:

Protože sám poznal žízeň bankovního konta, vykopal studnu cenotvorbového poznání, aby z ní mohli pít i druzí.

Chcete si taky loknout?

Tohle přání si splníte snadno.  Začíst se můžete okamžitě. AHAbook je totiž elektronická knížka. Dostanete ji hned po zaplacení.

Ale nekupujte zajíce v pytli. Nejdřív okoštujte ukázku nebo mrkněte na stránku AHAbooku. Tam se o něm dozvíte všecičko. Prima počtení vinšuju!

AHAbook Cenotvorba (nejen) pro copywritery

---

Titulní ilustraci vykouzlil Radek Zmítko.

Až copy věž zase něco vyzvoní, dejte mi vědět na
Co dalšího vyzvonila copy věž?