Tento týden jsem ve Fakturoidu marně hledal, jaký mám obrat za posledních 12 měsíců. Na tuty jsem věděl, že tam někde je, ale ne a ne ho najít. Po 3 dnech zoufání jsem ťukl na chlíveček online zákaznické podpory a optal se, kde bych tento milý přehled našel. Čekal jsem oznámení o tom, že ho zrušili, a už už plánoval přechod do fakturace v Excelu.
Místo toho mě Markéta velmi rychle poslala odkaz na hledaný přehled. Pomiňme teď, že přehled se nachází trochu nelogicky nikoliv v záložce Přehled nebo Statistiky, ale pod chlívečkem Faktury. Komunikace na chatu byla rychlá a milá. Dojem ale trošku srazila hodnoticí obrazovka, která se objevila po skončení chatu:
Zbytečná kaňka za milou zákaznickou podporou. Jestli taky na svém webu používáte aplikace třetích stran, vyplatí se vám zkontrolovat automatické překlady nebo je upravit k obrazu svému:
Vím, že je velmi těžké hlídat kvalitu všech textů, kterými se prezentujete. A dvojnásob to platí, pokud je tu a tam doplňujete nebo měníte. Kontrolu znepříjemňuje také autorská nebo firemní slepota: Když jste texty sami tvořili nebo je už znáte skoro nazpaměť, protože na ně v rámci své práce koukáte dnes a denně, snadno přehlédnete to, co nového návštěvníka hned praští do očí.
Chcete, aby byl váš web textově vyladěný do posledního puntíku? Pošlete na něj textového auditora. Prošmejdí i ta nejzapadlejší zákoutí vašich textů, odhalí chyby a navrhne zlepšováky. Pak už bude záležet jen na vás, jestli se o nápravu postaráte sami, zadáte ji někomu jinému nebo si špičkové texty objednáte u mě. ;-)
Díky, že jste si zobli. A kdybyste o dalších Copyhubkách chtěli vědět dřív, než se objeví veřejně, stačí říct.