Tento týden jsem ve Fakturoidu marně hledal, jaký mám obrat za posledních 12 měsíců. Na tuty jsem věděl, že tam někde je, ale ne a ne ho najít. Po 3 dnech zoufání jsem ťukl na chlíveček online zákaznické podpory a optal se, kde bych tento milý přehled našel. Čekal jsem oznámení o tom, že ho zrušili, a už už plánoval přechod do fakturace v Excelu.
Místo toho mě Markéta velmi rychle poslala odkaz na hledaný přehled. Pomiňme teď, že přehled se nachází trochu nelogicky nikoliv v záložce Přehled nebo Statistiky, ale pod chlívečkem Faktury. Komunikace na chatu byla rychlá a milá. Dojem ale trošku srazila hodnoticí obrazovka, která se objevila po skončení chatu:
Zbytečná kaňka za milou zákaznickou podporou. Jestli taky na svém webu používáte aplikace třetích stran, vyplatí se vám zkontrolovat automatické překlady nebo je upravit k obrazu svému:
Vím, že je velmi těžké hlídat kvalitu všech textů, kterými se prezentujete. A dvojnásob to platí, pokud je tu a tam doplňujete nebo měníte. Kontrolu znepříjemňuje také autorská nebo firemní slepota: Když jste texty sami tvořili nebo je už znáte skoro nazpaměť, protože na ně v rámci své práce koukáte dnes a denně, snadno přehlédnete to, co nového návštěvníka hned praští do očí.
Chcete, aby byl váš web textově vyladěný do posledního puntíku? Pošlete na něj textového auditora. Prošmejdí i ta nejzapadlejší zákoutí vašich textů, odhalí chyby a navrhne zlepšováky. Pak už bude záležet jen na vás, jestli se o nápravu postaráte sami, zadáte ji někomu jinému nebo si špičkové texty objednáte u mě. ;-)
Díky, že jste si zobli. A kdybyste o dalších Copyhubkách chtěli vědět dřív, než se objeví veřejně, stačí říct.
Líbilo? Chcete mi za text poděkovat?
Klidně mi napište (rád odpovím), pošlete odkaz na článek přátelům nebo mě
pozvěte na virtuální konvici čaje.