Dneska trochu jindy a jinak. Před chvílí sdílel Pavel Minář na svém facebookovém profilu tento post:
S Bohdanou jsem se párkrát viděl na setkáních volnonožců. Sice jsme spolu zatím nikdy nemluvili, ale znám výsledky její práce, a proto jsem se rozhodl, že ji v její bohulibé činnosti podpořím. (Vy Bohdanu můžete znát třeba z videí Jak ušít roušku, která opravdu sedí nebo Hyeny v době koronaviru.)
Už už jsem měl v košíku naklikaných pár metrů doporučené látky, když vtom jsem si vzpomněl, že znám provozovatele jiného obchodu s látkami. Kouknul jsem na jejich web a ejhle! Nabízí plátno vhodné pro šití roušek:
U Bohdany jsem se ujistil, že tahle látka je opravdu vhodná, objednal ji a zaplatil. No a najednou na mě vyskočilo toto:
O víkendu jsem si trochu lámal hlavu, o čem budou další Copyhubky. Pár úlovků v zásobě ještě mám, ale žádná sláva to není (Klidně něco pošlete…). A teď mi na monitoru září hláška, která by fakt potřebovala přešít. Nakonec jsem tedy díky zevlování na Facebooku zabil 3 mouchy jednou ranou:
✓ Bohdana bude mít z čeho šít roušky pro nemocnice.
✓ Nákupem jsem trošku podpořil e-shop lidí, které znám z orientačního běhu.
✓ A vás, milí čtenáři, můžu pohostit dalšími Copyhubkami. Tak s chutí do nich!
✓ Neopakoval bych se. Třikrát v ní zazní v podstatě to samé – že objednávka byla úspěšně dokončena.
✓ Vynechal bych úředničtinu (titul, IČ, DIČ…).
✓ Přidal bych nějaké to vlídné slovo.
Když to rychle spíchnu na koleni, přešitá hláška by mohla vypadat nějak takto:
Co z dnešních Copyhubek vyplývá pro marketing? I obyčejná hláška, která potvrzuje zaplacení objednávky, vám dává šanci budovat vztah se zákazníky. Tak ji nezabijte úřednickým jazykem. Místo něj zkuste pár vlídných slov.
Díky, že jste si zobli, a přijďte zas. ;-) Jo, a kdybyste taky chtěli (kdekoliv) koupit Bohdaně nějaký ten metr látky na roušky pro nemocnice, tak info je tady.