Copyhubky č. 22 – Dobré může být ještě lepší
29. 5. 2020
Siri to slupne za 3 minuty. A vy?

Dobré může být ještě lepší

Mám radost! Ze spousty „maličkostí“. Třeba z toho, že někdo ve svém lese postaví turistický přístřešek:

Turistický přístřešek v Zániví

 

A radostí skáču ještě víc, když se ten někdo snaží s návštěvníky komunikovat mile, bez zákazů nebo pasivní agresivity:

 

Milá komunikace bez rozkazů, zákazů a pasivní agresivity

 

To je moc dobré. Jenže to, co je dobré, může být ještě lepší. Třeba napsané zcela bez chyb a bez ne zrovna příjemného opakování zvratného zájmena ve druhém řádku (Zkuste si ho přečíst nahlas.):

Vítejte!

Dá se to samozřejmě napsat i mnoha jinými způsoby. Třeba takto:

Dobré může být ještě lepší

 

Ale nalijme si čistého vína: Kdyby ty nejhorší texty vypadaly podobně jako původní nápis u přístřešku, Copyhubky by mohly klidně skončit.

 

Díky, že jste si zobli. A kdybyste o dalších Copyhubkách chtěli vědět dřív, než se objeví veřejně, stačí říct.

 

Díky, že jste si zobli

Chcete taky psát lepší texty? Naučím vás to! 👇

🎩 Copyosvětovna = Školení copywritingu + textařský workshop pro firmy.

✍️ Rozbor textů – Zjistíme, kde je zakopaný pes. Ukážeme si zlepšováky. A třeba i něco společně přepíšeme.

 

Až copy věž zase něco vyzvoní, dejte mi vědět na
Co dalšího vyzvonila copy věž?